Перегляд за Автор "Корженко, А. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Корженко, А. С.У статті визначено особливості розвитку емоційної сфери дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня в умовах воєнного стану. Розуміння та підтримка емоційного розвитку дітей є важливою складовою дитячої педагогіки та психології, і дослідження в цій області сприяють кращому розумінню цього аспекту дитячого розвитку. У важких умовах, таких як воєнний стан, підтримка емоційної стабільності дітей із загальним недорозвиненням мовлення стає особливо важливою. Забезпечення емоційного благополуччя дітей є важливою складовою їхнього загального розвитку і має позитивний вплив на їхню якість життя. Зазначено, що в умовах воєнного стану емоційній сфері дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня притаманні інтровертованість, труднощі у вираженні таких емоцій, як здивування, печаль та сором. Покращення здатності дітей виражати свої почуття і реагувати на емоційний фон оточуючого середовища є ключовим елементом їхньої соціальної адаптації та взаємодії з іншими людьми. The article defines the peculiarities of the development of the emotional sphere of preschoolers with general underdevelopment of speech of the III level in the conditions of martial law. Understanding and supporting children's emotional development is an important component of child pedagogy and psychology, and research in this area contributes to a better understanding of this aspect of child development. In difficult conditions, such as a state of war, maintaining the emotional stability of children with general underdevelopment of speech becomes especially important. Ensuring the emotional well-being of children is an important component of their overall development and has a positive impact on their quality of life. It is noted that in the conditions of martial law, the emotional sphere of preschool children with general underdevelopment of speech of the III level is characterized by introversion, difficulties in expressing such emotions as surprise, sadness and shame. Improving children's ability to express their feelings and react to the emotional background of the surrounding environment is a key element of their social adaptation and interaction with other people.
- ДокументОсобливості психокорекційного впливу на емоційну сферу дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення під час логокорекційних занять(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Корженко, А. С.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних засад особливостей емоційної сфери дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: «емоційний інтелект», «емоційна сфера дітей дошкільного віку», «загальне недорозвинення мовлення ІІІ рівня». Визначено структуру логокорекційних занять та надані рекомендації логопедам щодо організаційно-педагогічного забезпечення психокорекційного впливу на емоційну сферу дітей із ЗНМ ІІІ рівня при проведенні логокорекційних занять. Експериментально доведено наявність середнього рівня емоційної сфери, у дошкільнят присутні труднощі в виразі емоцій мімікою, пантомімікою та інтонацією, присутня тривожність та агресивність на досить високому рівні, переживання страху та стрес під час воєнного стану, що зумовлює такі впливи – лексичні заміни у висловленні емоцій, збудливість та дратівливість. In the qualification work, a theoretical analysis of the psychological and pedagogical foundations of the features of the emotional sphere of preschool children with general underdevelopment of speech was carried out. A definitive characterization of the key concepts of the study was carried out: "emotional intelligence", "emotional sphere of preschool children", "general underdevelopment of level III speech". The structure of speech correction classes was determined and recommendations were given to speech therapists regarding the organizational and pedagogical support of psychocorrective influence on the emotional sphere of children with 3rd level of speech and language impairment during speech correction classes. It has been experimentally proven that there is an average level of the emotional sphere, preschoolers have difficulties in expressing emotions with facial expressions, pantomime and intonation, there is anxiety and aggressiveness at a fairly high level, experiencing fear and stress during martial law, which causes such effects - lexical substitutions in the expression of emotions, excitability and irritability.
- ДокументСУЧАСНЕ ТРАКТУВАННЯ ДЕФІНІЦІЇ «ЕМОЦІЙНА СФЕРА»: КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ЇЇ РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Корженко, А. С.У публікації проаналізовано особливості прояву емоцій та переживань. Емоційна сфера є однією з основних регуляторних систем, що забезпечують активні форми життєдіяльності організму. Сьогодні «емоційна сфера» трактується, як багатогранне утворення, в яке, крім емоцій, входять багато інших емоційних явищ, такі як емоційний тон, емоційні стани, емоційні властивості особистості, емоційні стійкі відносини. The publication analyses the peculiarities of emotions and experiences. The emotional sphere is one of the main regulatory systems that ensure active forms of vital activity of the organism. Today, the "emotional sphere" is interpreted as a multifaceted entity, which, in addition to emotions, includes many other emotional phenomena, such as emotional tone, emotional states, emotional properties of the personality, emotional stable relationships.