Перегляд за Автор "Кондратенко, А. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОцінка функціонального стану кардіореспіраторної системи у дітей молодшого та середнього шкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Кондратенко, А. О.В роботі розглянуто комплексну оцінку функціонального стану організму дітей різного віку, їх адаптивних можливостей, показники серцево-судинної та респіраторної систем. Для вирішення завдань використано фізіологічні, емпіричні методи, обрахування індексів Робінсона, ХОК, СОК, АП, Скибинського. Результати дослідження можуть бути використані для розробки медико-біологічних та психолого-педагогічних програм, спрямованих на покращення процесів навчання, зокрема на зниження рівня напруженості регуляторних механізмів та профілактики психосоматичних захворювань у підлітків. The work considers a comprehensive assessment of the functional state of the organism of children of all ages, their adaptive capabilities, indicators of the cardiovascular and respiratory systems. To solve the problems, physiological, empirical methods, calculation of Robinson's indexes, COC, SOC, AP, Skibinsky were used. The results of the study can be used to develop medical-biological and psychological-pedagogical programs aimed at improving learning processes, in particular reducing the level of tension of regulatory mechanisms and the prevention of psychosomatic diseases in adolescents.
- ДокументРОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ В КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Дейніченко, Т. І.; Ричкова, Л. В.; Кондратенко, А. О.У тезах розкрито роль задач прикладного характеру в розширенні математичного кругозору учнів, підвищенні рівнів сформованості навчальних можливостей школярів; висвітлено питання розробки навчального веб-сайту «Прикладні задачі» та його застосування у навчанні математики в профільній школі. The theses revealed the role of applied problems in expanding students' mathematical horizons, increasing the levels of formation of schoolchildren's educational opportunities; the issue of developing the educational website «Applied problems» and its application in teaching mathematics in a specialized school is covered.
- ДокументРОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ У КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Кондратенко, А. О.У роботі на основі проведеного аналізу літературних джерел схарактеризовано теоретичні основи прикладної спрямованості навчання математики: науково обґрунтовано значення і функції прикладних задач, основні види прикладних математичних задач та загальні методи їх розв’язування; розкрито можливості задач прикладного змісту у формуванні в учнів ключових компетентностей; основні шляхи реалізації прикладної спрямованості навчання математики у профільній школі. Розроблено й експериментально перевірено методику реалізації прикладної спрямованості навчання математики у профільній школі; доведено її позитивний вплив на рівні сформованості навчальних можливостей учнів за всіма визначеними критеріями і показниками. In the work, based on the analysis of literary sources, the theoretical foundations of the applied orientation of mathematics education are characterized: the meaning and functions of applied problems, the main types of applied mathematical problems and general methods of solving them are scientifically substantiated; the possibilities of applied content tasks in the formation of students' key competencies are revealed; the main ways of implementing the applied orientation of mathematics education in a specialized school. The method of implementation of the applied orientation of mathematics education in a specialized school was developed and experimentally verified; its positive influence on the level of formation of students' educational opportunities according to all the specified criteria and indicators has been proven.