Перегляд за Автор "Комратова, Л. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКорекція мисленнєвої діяльності дітей з легкими інтелектуальними порушеннями засобами арт-терапії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Комратова, Л. В.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз та узагальнення результатів дослідження проблеми корекції мисленнєвої діяльності дітей з легкими інтелектуальними порушеннями засобами арт-терапії. Розглянуто особливості дітей молодшого шкільного віку з легкими інтелектуальними порушеннями. Розроблено методичні рекомендації щодо корекції мисленнєвої діяльності дітей з легкими інтелектуальними порушеннями засобами арт-терапії. In the qualification work, a theoretical analysis and generalization of the results of the research on the problem of correcting the thinking activity of children with mild intellectual disabilities by means of art therapy was carried out. The peculiarities of children of primary school age with mild intellectual disabilities were considered. Methodical recommendations for correcting the thinking activity of children with mild intellectual disabilities by means of art therapy have been developed.
- ДокументШляхи корекції наочно-образного мислення дітей молодшого шкільного віку з легким інтелектуальним порушенням(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Комратова, Л. В.В статті розглянуто арт-терапію для дітей з порушенням інтелектуального розвитку, спектр технік малювання: набризк, ниткографія, кляксографія, трафарет тощо. Нетрадиційні техніки зображувальної діяльності є дуже дієвим засобом для формування та корекції мислення дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Цей засіб можна використовувати як елемент психокорекції, впливаючи тим самим і на якість вербального контакту. The article deals with art therapy for children with intellectual disabilities, the range of drawing techniques: splash, thread, blotting, stencil, etc. Non-traditional techniques of visual activity are very effective means for the formation and correction of thinking of children with intellectual development disorders. This tool can be used as an element of psychocorrection, affecting thereby affecting the quality of verbal contact.