Перегляд за Автор "Компанієць, О. В."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання гаджетів та досягнень новітніх технологій при вивченні івриту(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-03-20) Компанієць, О. В.; Баличева, В. М.Електроні засоби вивчення мови, незважаючи на їх бурхливий розвиток, все ще не можуть задовольнити потреби у системному вивченні івриту, отже можуть розглядатись лише як засоби допомоги вчителю при підготовці або проведенні занять, або ж як засоби самовдосконалювання та самопізнання для студентів, що вивчають мову. Электронные средства изучения языка, несмотря на их бурное развитие, все еще не могут удовлетворить потребности в системном изучении иврита, следовательно могут рассматриваться только как средства помощи учителю при подготовке или проведении занятий, или как средства самосовершенствования и самопознания для студентов, изучающих язык. Electronic language learning tools, despite their tumultuous development, still cannot meet the needs for systematic study of hebrew, therefore can only be considered as a means of assisting the teacher in preparing or conducting classes, or as a means of self-improvement and self-knowledge for students studying the language.
- ДокументДоцільність ізраїльського досвіду підготовки педагогічних працівників для системи неформальної освіти у системі освіти України(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-19) Компанієць, О. В.У статті розглянуто перспективу використання ізраїльського досвіду з підготовки педагогічних кадрів для системи неформальної освіти. В значній мірі доцільним було б впровадження спеціальностей, пов’язаних з підготовкою кваліфікованих спеціалістів для неформальної освіти в вищих навчальних закладах педагогічної спрямованості. В статье рассмотрена перспектива использования израильского опыта по подготовке педагогических кадров для системы неформального образования. В значительной степени целесообразным было бы внедрение специальностей, связанных с подготовкой квалифицированных специалистов для неформального образования в высших учебных заведениях педагогической направленности. The article considers the prospect of using the Israeli experience in training teachers for non-formal education. To a large extent, the introduction of specialties related to the training of qualified professionals for non-formal education in higher educational institutions of pedagogical orientation would be appropriate.
- ДокументМетодичні рекомендації щодо організації самостійної роботи при вивченні східної мови як другої іноземної (рівень вищої освіти – бакалавр)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Руда, Н. В.; Жукова, К. Є.; Скразловська, І. А.; Компанієць, О. В.; Андреєва, Ю. В.; Завгородня, О. С.; Науменко, С. С.; Саніна, Г. В.; Щербакова, К. О.Методичні рекомендації розроблено з метою науково-методичного забезпечення навчальних дисциплін зі східних мов, які входять до дисциплін із циклу вільного вибору. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Методические рекомендации разработаны с целью научно-методического обеспечения учебных дисциплин по восточным языкам, входящим в цикл дисциплин свободного выбора. Для соискателей первого (бакалаврской) уровня высшего образования. Methodical recommendations are developed for the purpose of scientific and methodical maintenance academic disciplines in oriental languages, which are part of the disciplines of the cycle of free choice. For applicants for the first (bachelor's) level of higher education.
- ДокументРелігійна освіта у державі Ізраїль(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-03-28) Компанієць, О. В.; Баличева, В. М.Таким чином, можна стверджувати, що у різні періоди історії держави Ізраїль розвиток релігійної освіти було неоднозначним. З прийняттям Закону про державний освіту в 1953 р в Ізраїлі з'явилися три види державних шкіл, серед яких були як державні релігійні школи, так і незалежні релігійні школи. Таким образом, можно утверждать, что в разные периоды истории государства Израиль развитие религиозного образования было неоднозначным. С принятием Закона о государственном образовании в 1953 г. в Израиле появились три вида государственных школ, среди которых были как государственные религиозные школы, так и независимые религиозные школы. Thus, it can be argued that at different periods in the history of the state of Israel, the development of religious education was mixed. With the adoption of the Law on Public Education in 1953, three types of public schools appeared in Israel, among which were both state religious schools and independent religious schools.
- ДокументІсторичні передумови становлення неформальної освіти в Державі Ізраїль(Бізнес-Інформ, 2016) Компанієць, О. В.Стаття присвячена становленню системи неформальної освіти в Державі Ізраїль, з часів перших єврейських поселенців кінця ХІХ – початку ХХ століть до сучасності. Автор виділяє три основні етапи цього процесу і аналізує основні риси кожного з них. В статті також розглянуто основні напрямки сучасної неформальної освіти в Державі Ізраїль. Розглядаючи систему неформальної освіти Ізраїлю що становить одну з розвинутих систем неформальної освіти у світі, автор доходить висновку що ізраїльський досвід в даній сфері може бути корисним при будуванні системи неформальної освіти в Україні, а саме в контексті адаптації людей, що переїжджають на нове місце мешкання, роботи з військовослужбовцями, розвитку громадянської та патріотично спрямованої освіти. Статья посвящена становлению системы неформального образования в Государстве Израиль со времен первых еврейских поселенцев конца XIX - начала ХХ веков до современности. Автор выделяет три основных этапа этого процесса и анализирует основные черты каждого из них. В статье также рассмотрены основные направления современной неформального образования в Государстве Израиль. Рассматривая одну из самых развитых на сегодня систем неформального образования – систему не формального образования Израиля, автор приходит к выводу, что израильский опыт в данной сфере может быть полезным при строительстве системы неформального образования в Украине, а именно в контексте адаптации мигрантов, работы с военнослужащими, развития гражданской и патриотической направленности образования. The article is devoted to the formation of non-formal education in the State of Israel, from the time of the first Jewish settlers in the late XIX - early XX centuries up to the present time. The author distinguishes three main stages in this process and analyzes the main features of each one of them. The article also describes the main trends in the modern non-formal education in the State of Israel. While examining the system of non-formal education in Israel that is considered to be one of the most advanced non-formal education systems in the world - the author makes conclusion that the Israeli experience in this area may be useful while establishing the non-formal education in Ukraine, namely in the context of the adaptation of migrants, working with soldiers, developing the civil education as well as patriotism.