Перегляд за Автор "Комарова, О. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Комарова, О. І.У статті розглянуто формування професійної компетентності майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Ефективна взаємодія між логопедом та родинами суттєво сприяє покращенню результатів корекційної роботи, розвитку дитини та зменшує психологічний тиск на батьків. Враховуючи цей аспект спрямована підготовка фахівців є важливою та актуальною в контексті логопедичної практики. Зазначено, що логопеди мають розвивати навички взаємодії з родинами, надавати їм необхідну підтримку та навчати, як оптимізувати процес розвитку мовлення дитини. Правильно сформована компетентність допомагає фахівцям створювати сприятливі умови для покращення результатів власної корекційно-розвиткової роботи та психологічного комфорту батьків. The article examines the formation of professional competence of future speech therapists to interact with parents of children with severe speech disorders. Effective interaction between speech therapists and families significantly improves the results of correctional work, child development and reduces psychological pressure on parents. Considering this aspect, targeted training of specialists is important and relevant in the context of speech therapy practice. It is noted that speech therapists must develop the skills of interaction with families, provide them with the necessary support and teach how to optimize the process of the child's speech development. Properly formed competence helps specialists to create favorable conditions for improving the results of their own corrective and developmental work and the psychological comfort of parents.
- ДокументФормування професійної компетентності майбутніх логопедів щодо взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Комарова, О. І.У кваліфікаційній роботі здійснено широкий аналіз теоретичний засад проблеми формування професійної компетентності вчителів-логопедів. Проведено дослідження сформованості професійної компетентності майбутніх учителів-логопедів на окремій вибірці респондентів. На основі даних комплексного аналізу сформовано методичні рекомендації для студентів. In the qualification work, a wide analysis of the theoretical basis of the problem of formation of professional competence of speech therapist teachers was carried out. A study of the formation of professional competence of future speech therapist teachers was conducted on a separate sample of respondents. Based on the data of the comprehensive analysis, an methodological recommendations for students on the topic "Formation of professional competence of speech therapist teachers when working with parents" was created.