Перегляд за Автор "Колінько, С. П."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування математичних уявлень і понять у молодших школярів із інтелектуальними порушеннями засобами інноваційних корекційно - педагогічних технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Колінько, С. П.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз психологопедагогічних особливостей формування математичних уявлень і понять у молодших школярів із інтелектуальними порушеннями засобами інноваційних корекційно-педагогічних технологій. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: «інновація», «педагогічна технологія», «технології корекційної освіти» «інноваційні корекційно-педагогічні технології». Визначено показники та рівні сформованості математичних уявлень і понять у молодших школярів із інтелектуальними порушеннями. Розроблено методичні рекомендації педагогам щодо формування математичних уявлень і понять у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами інноваційних корекційно-педагогічних технологій, які спрямовані на удосконалення освітнього процесу для дітей з інтелектуальними порушеннями. The theoretical analysis of the psychological and pedagogical features of the forming of mathematical ideas and concepts of young school children with intellectual disabilities by means of innovative corrective and pedagogical technologies were carried out in this qualification work. A definitive characterization of the key concepts of the research was carried out: «innovation», «pedagogical technology», «corrective education technologies», «innovative corrective and pedagogical technologies». Indicators and levels of formation of mathematical ideas and concepts among young school children with intellectual disabilities were determined. Methodical recommendations for teachers for forming mathematical ideas and concepts for children of primary school age with intellectual disabilities by means of innovative corrective and pedagogical technologies have been developed. They are aimed at improving the educational process for children with intellectual disabilities.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ І ПОНЯТЬ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Колінько, С. П.У статті проаналізовано формування математичних уявлень і понять у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Одним із засобів формування математичних уявлень і понять у молодших школярів із інтелектуальними порушеннями є інноваційні корекційно-педагогічні технології, які включають методи, засоби та прийоми навчання, що сприяють більш ефективному засвоєнню учнем необхідної інформації. Такі інноваційні технології, порівняно з іншими засобами, створюють реальну можливість індивідуалізації корекційного навчання в умовах класу, забезпечення кожній дитині адекватних, особисто для неї, темпу і способу засвоєння знань, надання можливості самостійної продуктивної діяльності. Зазначено, що використання поряд з традиційними методами навчання інноваційних корекційно-педагогічних технологій є перспективним у формуванні математичних уявлень і понять у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Інноваційні технології в корекційній роботі мають широкі можливості в моделюванні різноманітних середовищ навчання. The article analyzes the formation of mathematical ideas and concepts in children of primary school age with intellectual disabilities. One of the means of forming mathematical ideas and concepts in younger schoolchildren with intellectual disabilities is innovative correctional and pedagogical technologies, which include methods, means and methods of learning that contribute to more effective assimilation of the necessary information by the student. Such innovative technologies, compared to other means, create a real possibility of individualizing remedial education in classroom conditions, providing each child with an adequate pace and method of knowledge acquisition for each child, providing the opportunity for independent productive activity. It is noted that the use of innovative correctional and pedagogical technologies along with traditional teaching methods is promising in the formation of mathematical ideas and concepts in younger schoolchildren with intellectual disabilities. Innovative technologies in correctional work have wide possibilities in modeling various learning environments.