Перегляд за Автор "Колупаєва, Н. Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПсихологічна корекція комунікативної діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Колупаєва, Н. Л.В статті досліджено комунікативні навички дітей з інтелектуальними порушеннями. Такі діти, як правило, не мають необхідного рівня соціальної зрілості, що є одним із найважливіших аспектів психологічної готовності до навчання. У цій категорії дітей відсутня потреба у спілкуванні з однолітками, виявляється порушення навичок комунікації. Через цю обставину педагогу весь пропедевтичний період необхідно налагоджувати процес спілкування в дитячому колективі, що є досить складним завданням при відсутності спеціально розробленої методики. Було складено програму олігофренопедагога з формування та корекції комунікативних навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями відповідно до вимог нормативних документів. The article investigates the communication skills of children with intellectual disabilities. Such children, as a rule, do not have the necessary level of social maturity, which is one of the most important aspects of psychological readiness for learning. In this category of children there is no need to communicate with peers, and communication skills are impaired. Because of this circumstance the teacher needs to establish the process of communication throughout the propaedeutic period in the children's team, which is quite a difficult task in the absence of a specially developed methodology. The program of oligophreno-pedagogue on formation and correction of communication skills in younger students with intellectual disabilities in accordance with the requirements of regulatory documents.
- ДокументПсихологічна корекція комунікативної діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Колупаєва, Н. Л.Кваліфікаційна робота спрямована на вивчення проблеми психологічної корекції комунікативної діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальних освітніх закладів. У роботі розглядається теоретичний аналіз досліджень фахівців, які займалися вивченням даної проблеми. Під час експериментального дослідження було використано методики, з допомогою яких було визначено рівень сформованності комунікативних навичок молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. На основі результатів дослідження було складено корекційно-розвиткову програму олігофренопедагога з формування та корекції комунікативних навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. The qualification work is aimed at studying the problem of psychological correction of communicative activity of primary schoolchildren with intellectual disabilities in the conditions of special educational institutions. The work deals with the theoretical analysis of research by specialists who studied this problem. During the experimental study, methods were used to determine the level of communication skills of primary schoolchildren with intellectual disabilities. Based on the results of the research, a corrective and developmental program of an oligophrenopedagogy was drawn up for the formation and correction of primary schoolchildren with intellectual disabilities’ communication skills.