Перегляд за Автор "Коломієць, Т. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО РОБОТИ З АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Коломієць, Т. О.В статті розглянуто складнощі адаптаційного періоду у соціумі для позитивної соціалізації дітей, зокрема молодшого дошкільного віку, пов’язані з їхньою нездатністю або невмінням приймати соціальні правила і норми, виконувати соціальні ролі, знаходити орієнтири для вибору стратегії поведінки у групі ровесників, недостатньою сформованістю у них навичок безконфліктного спілкування з однолітками та з дорослими. В статье рассмотрены сложности адаптационного периода в социуме для позитивной социализации детей, в частности младшего дошкольного возраста, связанные с их неспособностью или неумением принимать социальные правила и нормы, выполнять социальные роли, находить ориентиры для выбора стратегии поведения в группе сверстников, недостаточной сформированностью у них навыков бесконфликтного общения со сверстниками и со взрослыми. The article deals with the difficulties of the adaptation period in the society for the positive socialization of children, in particular in the early preschool age, associated with their inability or inability to accept social rules and norms, to perform social roles, to find guidelines for choosing behavior strategies in a peer group, insufficient formation of conflict-free communication skills with peers and with adults.
- ДокументПрофесійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з соціальної адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов закладу дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Коломієць, Т. О.; Шеплякова, І. О.У статті визначено поняття "професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з соціальної адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов закладу дошкільної освіти" як процес набуття необхідних знань, умінь, навичок, досвіду щодо особливостей соціальної адаптації дітей молодшого дошкільного віку під час теоретико-практичного навчання у закладі вищої освіти, а також розвиток професійно важливих якостей здобувачів вищої освіти, які забезпечать готовність фахівців до такої роботи у майбутній професійній діяльності. Схарактеризовано структурні компоненти професійної підготовки майбутніх соціальних працівників, визначено поняття та розкрито складові готовності майбутніх соціальних працівників до роботи з соціальної адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов закладу дошкільної освіти. В статье определено понятие "профессиональная подготовка будущих социальных работников к работе по социальной адаптации детей младшего дошкольного возраста к условиям учреждения дошкольного образования" как процесс приобретения необходимых знаний, умений, навыков, опыта относительно особенностей социальной адаптации детей младшего дошкольного возраста при теоретико-практическом обучении в учреждении высшего образования, а также развитие профессионально важных качеств соискателей высшего образования, которые обеспечат готовность специалистов к такой работе в будущей профессиональной деятельности. Охарактеризованы структурные компоненты профессиональной подготовки будущих социальных работников, определено понятие и раскрыты составляющие готовности будущих социальных работников к работе по социальной адаптации детей младшего дошкольного возраста к условиям учреждения дошкольного образования. The article defines the concept of "the professional training of future social workers to the work for the social adaptation of children of young preschool age to the conditions of the preschool" as a process of acquiring the necessary knowledge, skills, experience on the features of social adaptation of preschool children during theoretical and practical training in institutions of higher education, as well as the development of professionally important qualities of applicants for higher education, which will ensure the readiness of professionals for such work in future professional activities. The structural components of professional training of future social workers to the work for the social adaptation of children of young preschool age to the conditions of the preschool are characterized. The concepts are defined and the components of readiness of future social workers to the work for the social adaptation of children of young preschool age to the conditions of the preschool are revealed.