Перегляд за Автор "Козєєв, І. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПорівняльний аналіз адаптивних можливостей організму школярів 10-12 років(Кам'янець-Подільськийо національний університет імені Івана Огієнка, 2021) Палевіч, С. В.; Піддубний, О. Г.; Сіянко, О.; Цимбалюк, Ж. О.; Козєєв, І. В.; Шип, Н. Є.В статті досліджується визначення факторної структури адаптивних можливостей у процесі вікового розвитку у хлопчиків 10-12 років. Оцінка фізичної підготовленості здійснювалась у ході проведення щорічного обов’язкового оцінювання учнівської молоді закладів освіти. Дослідження були проведені в середній загальноосвітній школі № 45 м. Харків. У них брали участь хлопчики 10-12-річного віку (78 чоловік). Установлено, що заняття фізичним вихованням, яке обмежується лише уроками фізичної культури, не сприяють ефективному вдосконаленню адаптивних можливостей організму. Аналіз результатів показав зміни факторної структури адаптивних можливостей у процесі вікового розвитку у хлопчиків, причому ці зміни у 12-річних хлопчиків більш суттєві, що пов’язано з термінами сенситивних періодів розвитку рухових якостей. Отримані результати мають прогностичне значення для раціональної послідовності використання сукупності і обсягу засобів і методів фізичного виховання в цей віковий період для даної вікової групи. В статье исследуется определение факторной структуры адаптивных возможностей в процессе возрастного развития у мальчиков 10-12 лет. Оценка физической подготовленности осуществлялась в ходе проведения ежегодного обязательного оценивания учащейся молодежи учебных заведений. Исследования были проведены в средней общеобразовательной школе №45 г. Харькова. В них участвовали мальчики 10-12-летнего возраста (78 человек). Установлено, что занятия физическим воспитанием, которые ограничиваются только уроками физической культуры, не способствуют эффективному совершенствованию адаптивных возможностей организма. Анализ результатов показал изменения факторной структуры адаптивных возможностей в процессе возрастного развития у мальчиков, причем эти изменения у 12-летних мальчиков более существенны, что связано с терминами сенситивных периодов развития двигательных качеств. Полученные результаты имеют прогностическое значение для рациональной последовательности использования совокупности и объема средств и методов физического воспитания в этот возрастной период для данной возрастной группы. This article explores the definition of the factor structure of adaptive capabilities in the process of age development in boys 10–12 years old, who were engaged in physical education in physical education lessons. In this study, we evaluated: the adaptive potential of the system behind the Baevsky method; the functional state of the external respiration apparatus according to the Stange test and the Genchi test; body energy potential – «double product» and Robinson index. Assessment of physical fitness was carried out during the annual compulsory assessment of student youth educational institution in accordance with the instructions on the organization of the annual assessment of physical fitness of the population of Ukraine. Our research was carried out in secondary school № 45 in Kharkiv. They were attended by boys of 10-12 years of age (78 people). It has been established that physical education, which is limited only to physical education lessons, does not contribute to the effective improvement of adaptive capabilities of the body. The results of factor analysis showed changes in the factor structure of adaptive capabilities in the process of age development in boys. Moreover, changes in the factor structure in 12-year-old boys are more significant, which is associated with the terms of sensitive periods of the development of motor qualities. The results obtained are of prognostic importance for the rational sequence of using the totality and the amount of means and methods of physical education in this age period for a given age group.
- ДокументСамостійна робота студентів з навчальної дисципліни «Фізичне виховання»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Гогіна, Т. І.; Спузяк, В. Б.; Ільницька, Л. В.; Козєєв, І. В.У праці підкреслено, що одним з першорядних завдань вишу є звернення уваги на те, що ведення здорового способу життя студентів може служити якісною передумовою майбутньої самореалізації в професійному і творчому плані, їх активного довголіття, здатності до створення здорової сім'ї. У зв'язку з цим, цілком обґрунтованим є усвідомлення ролі системи освіти у вирішенні питань формування, збереження і зміцнення здоров'я студентів. Запропоновано види занять фізичними вправами, які допоможуть в правильному функціюванні і підвищенні продуктивності праці у студентів. В работе подчеркнуто, что одной из первостепенных задач вуза является обращение внимания на то, что ведение здорового образа жизни студентов может служить качественной предпосылкой будущей самореализации в профессиональном и творческом плане, их активного долголетия, способности к созданию здоровой семьи. В связи с этим, вполне обоснованным является осознание роли системы образования в решении вопросов формирования, сохранения и укрепления здоровья студентов. Предложены виды занятий физическими упражнениями, которые помогут в правильном функционировании и повышении производительности труда студентов.The work emphasizes that one of the primary tasks of the university is to draw attention to the fact that maintaining a healthy lifestyle of students can serve as a qualitative prerequisite for future self-realization in a professional and creative sense, their active longevity, and the ability to create a healthy family. In this regard, it is quite reasonable to realize the role of the education system in addressing issues of formation, preservation and strengthening of students' health. The types of physical exercises are offered, which will help in the correct functioning and increase in the productivity of students.
- ДокументФорми організації фізкультурно-оздоровчої роботи у навчальних закладах(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018) Цимбалюк, Ж. О.; Козлов, А. В.; Ісаєва, М. В.; Спузяк, В. Б.; Козєєв, І. В.Розглянуто загальні положення, що характерні для організації та проведення форм фізкультурно-оздоровчої роботи у школі та дошкільних навчальних закладах. Визначено різні аспекти проведення цих форм роботи з учнями, з урахуванням специфіки навантажень на уроках різного профилю у загальноосвітній школі та в дошкільних навчальних закладах. Рассмотрены общие положения, характерные для организации и проведения форм физкультурно-оздоровительной работы в школе и дошкольных учебных заведениях. Определены различные аспекты проведения этих форм работы с учащимися, с учетом специфики нагрузок на уроках разного профиля в общеобразовательной школе и в дошкольных учебных заведениях. The general provisions characteristic of the organization and conduct of forms of sports and recreational work in schools and pre-school educational institutions are considered. Various aspects of carrying out these forms of work with students, taking into account the specifics of the loads on the lessons of different profiles in secondary schools and in pre-school educational institutions, have been identified.
- ДокументФорми і методи проведення рухливих ігор для формування компетентностей студентів дошкільного факультету в майбутній професії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Гогіна, Т. І.; Шип, Н. Є.; Спузяк, В. Б.; Козєєв, І. В.Представлені методичні рекомендації з навчальної дисципліни “Фізичне виховання” для студентів факультету дошкільної освіти та працівників ДНЗ. Представлены методические рекомендации по учебной дисциплине "Физическое воспитание" для студентов факультета дошкольного образования и работников ДОУ. Methodical recommendations on the discipline "Physical education" for students of the faculty of preschool education and employees of preschool educational institutions are presented.