Перегляд за Автор "Козуб, Я. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕмоційне ставлення студентів до навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Вид-во «Діса плюс», 2017) Кузнєцов, М. А.; Козуб, Я. В.Приводяться результати психологічного дослідження актуальної наукової проблеми емоційного ставлення до навчально-професійної діяльності у студентів. Емоційне ставлення до навчально-професійної діяльності розглядається як система інтегральних і парціальних установок студентів на навчання. Доказано залежність емоційного ставлення (на інтегральному й парціальному рівнях) до навчання від рівня успішності студентів. Виявлені взаємозв'язки емоційного ставлення до навчання з когнітивними, діяльнісними, емоційними та мотиваційними чинниками регуляції навчально-професійної діяльності студентів. Проаналізовано специфіку цих взаємозв'язків в успішних та невстигаючих студентів. Приводятся результаты психологического исследования актуальной научной проблемы эмоционального отношения к учебно-профессиональной деятельности у студентов. Эмоциональное отношение к учебно-профессиональной деятельности рассматривается как система интегральных и парциальных установок студентов на учебу. Доказана зависимость эмоционального отношения (на интегральном и парциальном уровнях) к учению от уровня успеваемости студентов. Выявлены взаимосвязи эмоционального отношения к учебе с когнитивными, деятельностными, эмоциональными и мотивационными факторами регуляции учебно-профессиональной деятельности студентов. Проанализирована специфика этих взаимосвязей у успевающих и слабоуспевающих студентов. The results of psychological research of the actual scientific problem of emotional attitude to educational and professional activity of students are presented. Emotional attitude to educational and professional activity is considered as a system of integral and partial attitudes of students to study. Dependence of emotional attitude (at the integral and partial levels) to studying from the level of students’ success is shown. The interrelations of emotional attitude to studying with cognitive, activity, emotional and motivational factors of regulation of students' educational and professional activity are defined. Specificity of these interrelations in successful and low-performing students is analyzed.
- ДокументОТНОШЕНИЕ К УЧЕНИЮ У СТУДЕНТОВ С РАЗНЫМИ УРОВНЯМИ САМООРГАНИЗАЦИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ(ХНПУ им. Г. С. Сковороды, 2016) Козуб, Я. В.В статье проанализирована взаимосвязь показателей эмоционального отношения к учению с параметрами самоорганизации деятельности у студентов. Доказано, что более высокий уровень самоорганизации учебно-профессиональной деятельности студентов характеризуется более выраженным позитивным и менее выраженным негативным к ней отношением. Наиболее тесно с эмоциональным отношением к учению связан такой параметр самоорганизации деятельности, как настойчивость. У статті проаналізований взаємозв'язок показників емоційного ставлення до навчання з параметрами самоорганізації діяльності у студентів. Доведене, що більш високий рівень самоорганізації учбово-професійної діяльності студентів характеризується більш вираженим позитивним і менш вираженим негативним до неї ставленням. Найбільше тісно з емоційним ставленням до навчання пов'язаний такий параметр самоорганізації діяльності, як наполегливість. The article analyzes the correlation of emotional attitude to learning with the parameters of the students’ self-organizing the activity. It is proved that a higher level of self-organization of educational and professional activity of students is characterized by a more pronounced positive and less pronounced negative attitude towards it. The most closely to the emotional attitude to learning is related such of the activity self-organization parameter as perseverance.