Перегляд за Автор "Козорог, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПоглиблене вивчення навчального матеріалу як основа розвитку обдарованості(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Козорог, В.В статті розглянуто вияв обдарованості дитини. Цьому сприяє правильний вибір дидактичних матеріалів, за допомогою яких можна побачити вияви креативності, нестандартне мислення, варіативність виконань чи вирішення задач. Стають у нагоді різнорівневі завдання, виконання яких дозволяє визначити рівень оволодіння науковими знаннями і компетентностями для їх реалізації в житті. Поглиблене вивчення матеріалу допомагає не лише за мотивувати учня до подальшої роботи, воно переорієнтовує з репродуктивного рівня засвоєння знань на рівень дослідження, висновків і перспективного бачення подальших пошуків. The article deals with the manifestation of the child's giftedness. This is facilitated by the right choice didactic materials, with the help of which you can see the manifestations of creativity, out-of-the-box thinking, variability of performances or solutions of tasks. Multilevel tasks are useful, the implementation of which allows determine the level of mastery of scientific knowledge and competencies for their implementation in life. In-depth study of the material helps not only to motivate the student to further work, it reorients from the reproductive level of knowledge assimilation to the level of research, conclusions and perspective vision of further searches.
- ДокументФормування читацьких інтересів молодших школярів у контексті розвитку академічної обдарованості(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Козорог, В.В статті розглянуто формування читацьких інтересів, що стає плідною основою для розвитку академічної обдарованості. Часто саме читацький інтерес дозволяє розкрити здібності й виявити нахили до певного виду діяльності, а через нього до відповідної пізнавальної активності. Завдання вчителя на цьому етапі полягає у всілякій підтримці учнів, допомозі та сприянні їм. The article deals with the formation of reading interests, which becomes a fruitful basis for development of academic talent. Often it is the reader's interest that allows to reveal abilities and identify inclinations to a certain type of activity, and through it to the corresponding cognitive activity. The task of the teacher at this stage is to support students in every possible way, to help and assist them.