Перегляд за Автор "Козачок, Є. М."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОЛЕКТИВНА ТВОРЧА ГРА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ SOFT SKILLS У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Козачок, Є. М.У публікації обґрунтувано можливості колективної творчої гри у розвитку soft skills у дітей дошкільного віку. Зазначено, що саме у дошкільному віці дитина набуває початкових знань про різні ситуації життя, у дитини починає формуватися певне ставлення до людей, до праці, виробляються навички і звички соціальної поведінки, формується характер. Усі соціальні ситуації, до яких потрапляє дошкільник потребують застосування м’яких навичок. Особливо активно відбувається процес розвитку soft skills за умови включення дитини у середовище закладу дошкільної освіти. Гра, особливо колективна, займає вагоме місце в розвитку дитини дошкільного віку та сприяє розвитку soft skills, формуванню соціальної зрілості. У грі дошкільники вчаться взаємодіяти зі світом, наслідуючи те, що вони бачать довкола себе. The publication substantiates the possibilities of collective creative play in the development of soft skills in preschool children. It is noted that it is in preschool age that a child acquires initial knowledge about various life situations, a certain attitude towards people and work begins to form in a child, skills and habits of social behavior are developed, and character is formed. All social situations that a preschooler finds themselves in require the use of soft skills. The process of developing soft skills is especially active if the child is included in the environment of the preschool education institution. The game, especially collective, takes an important place in the development of a preschool child and contributes to the development of soft skills, the formation of social maturity. In the game, preschoolers learn to interact with the world by imitating what they see around them.
- ДокументПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЇ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Козачок, Є. М.В статті досліджено інноваційний менеджмент як самостійну галузь управлінської науки та професіональної діяльності, яка спрямована на формування й забезпечення умов інноваційного розвитку будь-якої організації. The article examines innovation management as an independent branch of management science and professional activity, which is aimed at forming and ensuring the conditions for innovative development of any organization.
- ДокументСпівпраця з сім’ями вихованців як чинник дієвості народознавчої роботи закладу дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Козачок, Є. М.Здійснено теоретичне узагальнення та практичне розв’язання актуальної проблеми забезпечення співпраці закладу дошкільної освіти з батьками вихованців у процесі народознавчої роботи в дистанційному режимі. Теоретично обґрунтовано зміст, форми і методи народознавчої роботи сучасного ЗДО. Проаналізовано сучасні підходи до організації співпраці закладу освіти з сім’ями вихованців і громадськістю, зокрема відповідний зарубіжний досвід. Уведено поняття пропедевтичної народознавчої роботи. Дібрано й апробовано комплекс цифрових інструментів співпраці ЗДО з сім’ями вихованців у процесі пропедевтичної народознавчої роботи. Розроблено програму тренінгу для батьків з освоєння цифрових інструментів народознавчої роботи. The theoretical generalization and practical solution of the actual problem of ensuring the cooperation of the preschool education institution with the parents of pupils in the process of ethnographic work in remote mode was carried out. The content, forms and methods of the ethnographic work of the modern PEI are theoretically substantiated. Modern approaches to the organization of cooperation between the educational institution and the families of pupils and the public are analyzed, in particular relevant foreign experience. The concept of propaedeutic ethnographic work is introduced. A set of digital tools for cooperation of the PEI with the families of pupils in the process of propaedeutic ethnographic work was selected and tested. A training program for parents on mastering digital tools of ethnographic work has been developed.
- ДокументУКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ІГРАШКИ ЯК ЗАСІБ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Козачок, Є. М.; Кордубан, М. В.У публікації розглянуто українські народні іграшки як засіб фізичного виховання дітей дошкільного віку. Ігрова діяльність в період дошкільного віку акумулює в собі безліч видів занять доступних для дитячого усвідомлення, тому виступає важливим чинником у всебічному розвитку дитини. Зазначено, що застосування народної іграшки через рухливі ігри надає процесу фізичного виховання дітей дошкільного віку загальнорозвиваючий характер, значно підвищують емоційність виконання фізичних рухів, формують стійке позитивне ставлення дошкільників до занять фізичною культурою, моральновольові якості особистості. The publication examines Ukrainian folk toys as a means of physical education of preschool children. Play activities during the preschool age accumulate many types of activities accessible to children's awareness, therefore it is an important factor in the comprehensive development of a child. It is noted that the use of folk toys through mobile games gives the process of physical education of preschool children a generally developing character, significantly increases the emotionality of performing physical movements, forms a stable positive attitude of preschoolers to physical education, moral and willful personality qualities.