Перегляд за Автор "Козак, Р. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ «ЛЕГО»-ТЕХНОЛОГІЙ У КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ТРЕТЬОГО РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Козак, Р. С.; Туренко, Н. М.У публікації проаналізовано використання «ЛЕГО»-технологій у корекції звуковимови дітей дошкільного віку. Використання «ЛЕГО»-конструювання у корекції звуковимови з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення дає можливість підняти на більш високий рівень розвиток пізнавальної активності, сприяє збагаченню активного словника, розвитку психічних процесів, зв’язного, граматично правильного монологічного та діалогічного мовлення, фонематичних процесів і володіння мовою як засобом спілкування та культури, розвитку ініціативи і творчих здібностей на основі співробітництва з дорослими й однолітками. The publication analyses the use of LEGO technologies in the correction of preschool children's sound pronunciation. The use of "LEGO" construction in the correction of sound pronunciation with preschool children with general underdevelopment of speech makes it possible to raise the development of cognitive activity to a higher level, promotes the enrichment of active vocabulary, development of mental processes, coherent, grammatically correct monologue and dialogue speech, phonemic processes and language proficiency as a means of communication and culture, development of initiative and creativity through cooperation with adults and peers.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ДО ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Козак, Р. С.; Науменко, Н. В.Соціальна, чи особистісна, готовність до навчання у школі являє собою готовність дитини до нових форм спілкування, новому ставленню до навколишнього світу і себе, обумовленим ситуацією шкільного навчання. Для досягнення готовності до школи необхідне відповідне сприятливе середовище та власна активна діяльність дитини. Показниками такої готовності є зміни у фізичному, соціальному та психічному розвитку дитини. У соціальному розвитку дошкільника провідну роль грають комунікативні можливості. У порівнянні з нормотиповими дітьми, діти з затримкою психічного розвитку мають відхилення у розвитку таких особистих якостей, як комунікабельність, незалежність, у деяких дітей порушені або взагалі відсутні суспільних відносини. Такі діти потребують системи корекційно-педагогічного впливу, спрямованого на формування мотиваційно-вольової готовності їх до шкільного навчання. Процес формування повноцінної комунікативної діяльності має будуватися виходячи з обліку провідної діяльності – ігровий. Social, or personal, readiness to study at school represents a child's readiness for new forms of communication, a new attitude to the surrounding world and oneself, determined by the situation of schooling. To achieve readiness for school, a suitable favorable environment and the child's own active activities are necessary. Indicators of such readiness are changes in the child's physical, social and mental development. Communicative abilities play a leading role in the social development of a preschooler. Compared to normal children, children with mental retardation have deviations in the development of such personal qualities as sociability, independence, some children have impaired or completely absent social relations. Such children need a system of corrective and pedagogical influence aimed at forming their motivational and volitional readiness for schooling. The process of forming a full-fledged communicative activity should be based on the accounting of the leading activity - the game.