Перегляд за Автор "Кожан, І. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГУМАНІСТИЧНИЙ СВІТОГЛЯД ЯНУША КОРЧАКА – ОРІЄНТИР ДЛЯ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Філатова, Л. С.; Кожан, І. М.У публікації проаналізовано й узагальнено педагогічну спадщину Януша Корчака, визначено провідні напрями його діяльності. В основі педагогіки Я. Корчака лежать любов і повага. Люди будь-якого віку, усіх культур, мовних груп і рас прагнуть любові. Зазначено, що педагогічні ідеї Януша Корчака зараз уже належать історії освіти, але все ще живе в сьогоденні педагогіка віри в універсальні цінності людства, серед яких можна назвати насамперед дитинство і юність; педагогіка невід’ємних прав кожної дитини на розумний, усебічний розвиток і виховання; педагогіка серця й довіри, яких очікує кожна дитина як особистість, а також педагогіка такого вихователя, якому дитина може цілком довіритися, оскільки він не розчарує і буде опорою навіть у найважчих обставинах. Ці істини засвідчив Януш Корчак власним життям, ці істини підтвердили сотні українських учителів в умовах воєнного стану. The publication analyzes and summarizes the pedagogical heritage of Janusz Korchak, and identifies its leading directions activity The basis of Ya. Korchak's pedagogy is love and respect. People of all ages, cultures, languages, and races long for love. It is noted that the pedagogical ideas of Janusz Korczak now already belong to the history of education, but the pedagogy of faith in the universal values of humanity, among which childhood and youth can be named, is still alive today; pedagogy of the inalienable rights of every child to reasonable, comprehensive development and upbringing; the pedagogy of heart and trust that every child expects as a person, as well as the pedagogy of such an educator, whom the child can completely trust, because he will not disappoint and will be a support even in the most difficult circumstances. Janusz Korczak testified these truths with his own life, these truths were confirmed by hundreds of Ukrainian teachers under martial law.
- ДокументГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Я. КОРЧАКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Кожан, І. М.У магістерському дослідженні висвітлено життєвий шлях Я. Корчака як педагога, літератора, публіциста, уточнено і доповнено періодизацію його життя. На основі результатів проведеного дослідження визначено провідні напрями діяльності Януша Корчака: літературно-публіцистична, яка включала виступи на радіо, видання дитячої газети, багату літературну творчість; педагогічна (викладацька, наукова); активна громадська робота (зокрема участь як експерта в судових засіданнях у справах неповнолітніх, робота в Товаристві «Допомога сиротам» та безкоштовних читальнях); медична практика лікаря-педіатра, організаційно-управлінська – керівництво «Будинком Сиріт», соціально-педагогічна (як керівника та педагога в дитячих будинках «Будинок Сиріт», «Наш Дім»). Автор дослідження у творчому доробку Януша Корчака виділяє три напрями: художні твори (книги про дітей і для дітей), науково-популярні роботи з педагогіки та щоденникові записи. Систематизувавши і проаналізувавши літературно-педагогічну діяльність Януша Корчака, засвідчуємо, що на сторінках своїх праць він доводить важливість виховання для кожної підростаючої особистості та суспільства загалом, переконує у необхідності здійснення виховної діяльності на основі любові до дитини, її розуміння, прояву емпатії, поваги до неї та її рівноцінності з дорослим, переміщення у центр виховного процесу. Обґрунтована доцільність використання педагогічного досвіду Я. Корчака у початковій школі. Магістерська робота містить цикл морального – виховних бесід для учнів 2 класу, у яких автор спробував реалізувати освітні ідеї Я. Корчака в умовах сучасної початкової школи з використанням уривків з творів педагога: «Брати наші менші», «Тепло рідної оселі», «Праця прикрашає людину», «Роль книги у нашому житті», «Подвиг Я. Корчака – видатного польського педагога». Abstract. The life of J. Korchak as a teacher, writer, publicist was clarified and supplemented by the periodization of his life. On the basis of the results of the conducted research, Janusz Korczak's activities were directly indicated: literary and publicistic, which included speaking on the radio, seeing a child's newspaper, a lot of literary creativity; pedagogical (vikladatska, naukova); community work is active (the role of an expert in court hearings at the right of non-executives, a work in the Partnership «Help the Orphans» and non-cost reading rooms) is active; the medical practice of a doctor-pediatrician, organizational and managerial – kerіvnitstvo «Budinok Sirit», social and pedagogical (like a kerіvnik and a teacher in children's booths «Budinok Sirit», «Nash Dim»). The author of the follow-up to the creative mind Janusz Korczak sees three things in a straight line: create art (books about children and for children), popular science works from pedagogy and student records. Having systematized and analyzed the literary and pedagogical activity of Janusz Korczak, we testify that in the pages of his works he proves the importance of education for every growing individual and society in general, convinces of the need for educational activities based on love for children, understanding, empathy, respect for them. and its equivalence with the adult, moving to the center of the educational process. The dossier of the pedagogical certificate of J. Korchak at the pochatkovy school. Master's work to avenge the cycle of moral – spiritual conversations for students of the 2nd grade, in which the author tried to realize the enlightenment ideas of J. Korchak in the minds of the current cob school with victorious urivkіv from the works of the teacher: «Brother our menshі», lyudin», «The role of the book in our life», «The feat of J. Korczak – a prominent Polish teacher».
- ДокументПідготовка майбутнього соціального педагога до роботи з сім’ями, в яких виховується дитина-інвалід в умовах центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт, 2014-04-22) Кожан, І. М.Визначена підготовка майбутнього соціального педагога до роботи з сім’ями, в яких виховується дитина-інвалід в умовах центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Определена подготовка будущего социального педагога к работе с семьями, в которых воспитывается ребенок-инвалид в условиях центра социальных служб для семьи, детей и молодежи.