Перегляд за Автор "Ковальова, М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗапровадження інтерактивних технологій в освітній процес задля розвитку креативного мислення та творчих здібностей дітей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Ковальова, М.У публікації розглянуто запровадження інтерактивних технологій в освітній процес задля розвитку креативного мислення та творчих здібностей дітей. Інтерактивні технології зорієнтовані на особистісно зорієнтований підхід до учнів. У процесі навчання моделюються реальні життєві ситуації, застосовуються рольові ігри та формулюються проблеми для спільного вирішення. Саме тому, новітні технології спрямовані на вироблення творчих навичок та освоєння усіх рівнів пізнання. Зазначено, що у результаті оптимального використання різних інтерактивних методів навчання створюються комфортні умови навчання, за яких кожна дитина буде відчувати свою успішність. The publication considers the introduction of interactive technologies into the educational process for the development of creative thinking and creative abilities of children. Interactive technologies are focused on a person-oriented approach to students In the learning process, real life situations are simulated, role-playing games are used, and problems are formulated for joint solution. That is why the latest technologies are aimed at developing creative skills and mastering all levels of knowledge. It is noted that as a result of the optimal use of various interactive learning methods, comfortable learning conditions are created under which every child will feel successful.
- ДокументЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАДЛЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ТА ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Видавничий дім «Гельветика», 2023) Філатова, Л. С.; Ковальова, М.У статті розглянуто інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчої особистості молодшого школяра, розглянуто суть творчої особистості школяра. З’ясовано сутність поняття «інтерактивне навчання» – навчання, побудоване на взаємодії учнів з навчальним оточенням, навчальним середовищем, що служить сферою засвоєння знань. Було розглянуто класифікацію інтерактивних технологій навчання (О. Пометун та Л. Пироженко): інтерактивні технології кооперативного навчання (учні працюють на уроці в парах та групах); інтерактивні технології колективно-групового навчання (активізується весь класу при вирішенні різних завдань, які потребують колективного розуму); технології ситуативного моделювання (учні мають свободу у вираження власних думок, розвиток уяви та фантазії); технології опрацювання дискусійних питань (учні формулюють аргументи, чітко висловлюють свою думку та переконують інших). Також розкрито зміст кожної групи технологій та їхній вплив на учнів початкової школи. Схарактеризовано умови успішного використання інтерактивних технологій, їх впровадження в освітній процес. У роботі висвітлюються різноманітні форми втілення новітніх технологій в уроки початкової школи, які допомагають розвивати творчі здібності дитини, її уяву, мислення та креативність. Накреслені фактори творчого розвитку учнів, що сприяють формуванню їх творчих здібностей (необхідне середовище; удосконалення навичок учнів, оцінювання їхніх досягнень; врахування індивідуальних здібностей кожного з учнів). Описано, що важливими умовами творчої діяльності дитини є: підбір вчителем завдань, що потребують творчої переробки; максимальна індивідуалізація й диференціація освітнього процесу; навчання дітей без примусу; розвиток стійкої зацікавленості до знань і потреби в їхньому самостійному пошуку; розв’язування творчих завдань. The article considers interactive learning technologies as a means of developing the creative personality of a primary school student, considers the essence of the creative personality of a student. The essence of the concept of "interactive learning" is clarified – learning based on the interaction of students with the learning environment, the learning environment that serves as the sphere of assimilation of knowledge. The classification of interactive learning technologies (O. Pometun and L. Pirozhenko) was considered: interactive technologies of cooperative learning (students work in the classroom in pairs and groups); interactive technologies of collective-group learning (the entire class is activated when solving various tasks that require a collective mind); situational modeling technologies (students have freedom to express their own thoughts, develop imagination and Imagination); Technologies for working out discussion issues (students formulate arguments, clearly express their opinions and convince others). The content of each group of technologies and their impact on primary school students are also disclosed. The article describes the conditions for successful use of interactive technologies and their implementation in the educational process. The paper highlights various forms of implementing the latest technologies in primary school lessons that help develop the child’s creative abilities, imagination, thinking and creativity. Factors of creative development of students that contribute to the formation of their creative abilities are outlined (the necessary environment; improving students’ skills, evaluating their achievements; taking into account the individual abilities of each of the students). It is described that important conditions for a child’s creative activity are: the teacher’s selection of tasks that require creative processing; maximum individualization and differentiation of the educational process; teaching children without compulsion; the development of a stable interest in knowledge and the need for their independent search; solving creative tasks.