Перегляд за Автор "Коваленко, К."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозвиток soft skills молодших школярів як умова сучасної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Коваленко, К.В статті розглянуто розвиток soft skills молодших школярів. Оксфордський словник визначає «soft skills» навички – як «особисті якості, які дозволяють ефективно та гармонійно взаємодіяти з іншими людьми», тобто здійснювати продуктивну комунікацію. «Гнучкі» навички визначаються як «комплекс неспеціалізованих, важливих для кар’єри надпрофесійних навичок, які відповідають за успішну участь у робочому процесі, високу продуктивність і є наскрізними, тобто не пов’язані з конкретною предметною областю». Soft skills – це комплекс неспеціалізованих навичок, які відповідають за результативну участь учня в навчальному процесі. У молодшому шкільному віці soft skills проявляються у креативності, як схильності та здатності втілювати в життя оригінальні ідеї та знаходити нові рішення у нестандартних ситуаціях. The article deals with the development of soft skills of junior schoolchildren. The Oxford dictionary defines "soft skills" as "personal qualities that allow effective and harmonious interaction with other people", that is to carry out productive communication. "Flexible" skills are defined as "a set of non-specialized, career-relevant soft skills that are responsible for successful participation in the work process, high productivity and are cross-cutting, i.e. not associated with a specific subject area". Soft skills is a set of non-specialized skills that are responsible for effective participation of the student in the learning process. In junior school age, soft skills are manifested in creativity, as a tendency and ability to to implement original ideas and find new solutions in non-standard situations.
- ДокументФормування критичного мислення молодших школярів у позаурочній діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Коваленко, К.В статті розглянуто формування критичного мислення молодших школярів у позаурочної діяльності. Критичне мислення означає не негативність суджень і критику, а розумний розгляд різноманітності підходів для того, щоб висувати обґрунтовані судження та рішення. Вчення, орієнтоване вироблення навичок критичного мислення, передбачає розвиток самостійної, осмисленої позиції. Для успішного формування критичного мислення у молодших школярів важливо правильно та своєчасно продіагностувати рівень розвитку критичного мислення. The article deals with the formation of critical thinking of junior schoolchildren in extracurricular activities. Critical thinking does not mean negative judgments and criticism, but a reasonable consideration of a variety of approaches in order to make informed judgments and decisions. Teaching focused on the development of skills critical thinking skills, involves the development of an independent, meaningful position. For the successful formation of critical thinking in primary school students it is important to correctly and timely diagnose the level of development of critical thinking.