Перегляд за Автор "Коваленко, Г. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН ТЕХНОЛОГІЙ В ЛОГОКОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З БІЛІНГВАЛЬНИМИ ДІТЬМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Коваленко, Г. С.У публікації розглянуто використання онлайн технологій в логокорекційній роботі з білінгвальними дітьми. Враховуючи актуальність потреби логопедичної допомоги бiлiнгвальним дітям, онлайн-технології будуть найефективнішими в рамках дистанційного навчання, за умови реалізації відповідно діючих гігієнічних вимог до організації та проведення навчальних онлайн-занять. The article discusses the use of online technologies in speech therapy work with bilingual children. Given the urgency of the need for speech therapy assistance for bilingual children, online technologies will be most effective in the context of distance learning, provided that the current hygienic requirements for organising and conducting online training sessions are met.
- ДокументРозвиток граматичного ладу мовлення у білінгвальних дітей iз ЗНМ III рiвня з використанням онлайн технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Коваленко, Г. С.У кваліфікаційній роботі розглядається актуальність питання використання логопедичних онлайн-технологій у навчанні граматичного ладу мовлення з урахуванням активного впровадження сучасних технологій, використання нових організаційних форм та методів проведення занять для натуральних білінгвальних дітей із загальним недорозвиненням мови ІІІ рівня, висвітлюються логопедичні технології, які використовуються в дистанційному навчанні. Розроблено та експериментально апробовано корекційну методику, яка спрямована на позитивний результат, виправлення порушень в процесі формування та корекції граматичного ладу мовлення та словотвірних процесів у натуральних білінгвальних дітей. The qualification paper examines the relevance of the use of online speech therapy technologies in the teaching of grammatical speech, taking into account the active implementation of modern technologies, the use of new organizational forms and methods of conducting classes for bilingual children with general language underdevelopment of the III level, and highlights the speech therapy technologies used in distance learning . A correction technique was developed and experimentally tested, which is aimed at a positive result, correction of violations in the process of formation and correction of grammatical speech and word-formation processes in bilingual children.
- ДокументРОЗВИТОК ГРАМАТИЧНОГО ЛАДУ МОВЛЕННЯ У БІЛІНГВАЛЬНИХ ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ОНЛАЙН ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Коваленко, Г. С.У статті розглянуто розвиток граматичного ладу мовлення у білінгвальних дітей із загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ) ІІІ рівня з використанням онлайн-технологій. Відповідно до завдань дослідження в роботі був проведений констатуючий експеримент на базі міжнародної онлайн школи GOVORIKA. У процесі констатуючого експерименту були отримані дані, які говорять про те, що рівень оволодіння мовленнєвими операціями побудови мовленнєвих висловлювань у дітей з ЗНМ III рівня суттєво відстає від вікової норми. Зазначено, що використання засобів дистанційного навчання показало позитивні результати в корекційно-логопедичній роботі з розвитку граматичного ладу мовлення в білінгвальних дітей із ЗНМ ІІІ рівня. Залишається постійна потреба в збільшенні кількість наукових розробок у сфері використання логопедичних технологій у дистанційному навчанні. The article examines the development of the grammatical system of speech in bilingual children with a general underdevelopment of speech (GDS) of the III level using online technologies. In accordance with the objectives of the research, a ascertaining experiment was conducted on the basis of the GOVORIKA international online school. In the process of the ascertaining experiment, data were obtained, which indicate that the level of mastery of speech operations for the construction of speech utterances in children with Level 3 SEN significantly lags behind the age norm. It is noted that the use of distance learning tools has shown positive results in correctional and speech therapy work on the development of the grammatical system of speech in bilingual children with 3rd-level ZNM. There remains a constant need to increase the number of scientific developments in the field of using speech therapy technologies in distance learning.