Перегляд за Автор "Коваленко, О. І."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ІНТЕНСИВНОСТІ ТРЕНУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ БАСКЕТБОЛІСТІВ, ЩО СПРЯМОВАНА НА РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ(PC "Technology center", 2015) Цимбалюк, Ж. О.; Мусієнко, А. В.; Коваленко, О. І.Представлена методика визначення індивідуальної інтенсивності навантаження баскетболістів на заняттях, спрямованих на розвиток загальної витривалості. Методика забезпечена комп'ютерною програмою, за допомогою якої можна розрахувати основні показники тренувального навантаження для кожного баскетболіста в залежності від рівня його підготовленості. Контроль навантаження максимально простий, не вимагає застосування лабораторних вимірювань і аналізів. Представлена методика определения индивидуальной интенсивности нагрузки баскетболистов на занятиях, направленных на развитие общей выносливости. Методика обеспечена компьютерной программой, с помощью которой можно рассчитать основные показатели тренировочной нагрузки для каждого баскетболиста в зависимости от уровня его подготовленности. Контроль нагрузки максимально прост, не требует применения лабораторных измерений и анализов. The technique of the individual intensity determining of load of basketball player during sport lessons for development of general endurance is shown. The technique is provided by computer program which can be used to calculate the main parameters of the training load for every basketball player, depending on level of preparedness. Load control as simple as possible, does not require the use of laboratory measurements and analyzes.
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ІНТЕНСИВНОСТІ ТРЕНУВАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ БАСКЕТБОЛІСТІВ, ЩО СПРЯМОВАНА НА РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ(Вид-во «НТМТ», 2015-04-24) Цимбалюк, Ж. О.; Коваленко, О. І.; Мусієнко, А. В.Представлена методика визначення індивідуальної інтенсивності навантаження баскетболістів на заняттях, спрямованих на розвиток загальної витривалості. Методика забезпечена комп'ютерною програмою. Контроль навантаження максимально простий, не вимагає застосування лабораторних вимірювань і аналізів. Представленная методика определения индивидуальной интенсивности нагрузки баскетболистов на занятиях, направленных на развитие общей выносливости. Методика обеспечена компьютерной программой. Контроль нагрузки максимально прост, не требует применения лабораторных измерений и анализов. Abstract. The presented method of determining the individual intensity of the load in basketball lessons aimed at developing general endurance. The method provided a computer program. Control stress as simple, does not require the use of laboratory measurements and analyzes.
- ДокументОбгрунтування економічних показників ефективності використання маркетингу на підприємствах: інноваційний аспект(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Коваленко, О. І.Удосконалення маркетингової діяльності підприємств передбачає проведення якісного та кількісного аналізу очікуваного економічного ефекту, на який розраховує підприємство при впровадженні тих чи інших заходів в системі управління. Совершенствование маркетинговой деятельности предприятий предусматривает проведения качественного и количественного анализа ожидаемого экономического эффекта, на который рассчитывает предприятие при внедрении тех или иных мероприятий в системе управления. Improving the marketing activities of enterprises involves conducting a qualitative and quantitative analysis of the expected economic effect, on which the enterprise counts at implementation of these or those actions in management system.
- ДокументОсобливості та завдання використання інструментів маркетингу в інноваційних процесах(Харківський національний університеит імені В. Н. Каразіна, 2020-10-31) Сідельнікова, В. К.; Коваленко, О. І.У статті розглянуто впровадження маркетингу в інноваційній сфері. Це обумовлено прискореним розвитком науково-технічного прогресу, який змушує вчасно оновлювати виробничі технології або номенклатуру продукції, та пов'язано з тим, що дуже швидко змінюється попит на товари і послуги чи з'являються нові вимоги до їх якості. Перед будь-якою сучасною організацією постають такі питання, як боротьба з конкурентами, зниження витрат виробництва і максимізація прибутку. У зв’язку з цим важливу роль в діяльності організації відіграє маркетинг, одним із елементів якого є розробка і впровадження інноваційної стратегії. В статье рассмотрено внедрение маркетинга в инновационной сфере. Это обусловлено ускоренным развитием научно-технического прогресса, который заставляет вовремя обновлять производственные технологии или номенклатуру и связано с тем, что очень быстро меняется спрос на товары и услуги или появляются новые требования к их качеству. Перед любой современной организацией возникают такие вопросы, как борьба с конкурентами, снижение издержек производства и максимизация прибыли. В связи с этим важную роль в деятельности организации играет маркетинг, одним из элементов которого является разработка и внедрение инновационной стратегии. This article examines the implementation of marketing in the field of innovation. This is due to the accelerated development of scientific and technological progress, which makes it necessary to update production technology or nomenclature in time and is associated with the fact that demand for goods and services changes very quickly or new requirements for their quality appear. Any modern organisation is faced with such issues as competitiveness, cost reduction and profit maximisation. In this regard, marketing plays an important role in the activities of the organisation, one of the elements of which is the development and implementation of an innovation strategy.