Перегляд за Автор "Кобякова, К. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Кобякова, К. С.У статті розглянуто емоційний інтелект та особливості його розвитку у дітей дошкільного віку. Він передбачає гармонійний розвиток різних почуттів та емоцій, формування в дитини вміння розуміти свій емоційний стан, визначати причини, що його породжують, керувати своїми емоціями та почуттями. Рівень емоційного інтелекту впливає як на саму особистість, так і на її відносини з іншими. Зазначено, що важливим для педагогічного процесу та пріоритетним напрямом у роботі педагога ЗДО має стати створення оптимального виховного мікроклімату для становлення особистості дошкільника. The article examines emotional intelligence and features of its development in preschool children. It involves the harmonious development of various feelings and emotions, the formation of the child's ability to understand his emotional state, to determine the reasons that give rise to it, to manage his emotions and feelings. The level of emotional intelligence affects both the personality itself and its relationships with others. It is noted that the creation of an optimal educational microclimate for the development of the preschooler's personality is important for the pedagogical process and a priority direction in the work of a preschool teacher.
- ДокументРозвиток емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку із застосуванням засобів інтерактивних технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Кобякова, К. С.Кваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню та вирішенню актуального питання розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано сутність поняття «емоційний інтелект», структура емоційного інтелекту, форми, методи і засоби розвитку емоційного інтелекту. Визначено вплив засобів інтерактивних технологій на розвиток емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку. Розроблено та експериментально апробовано комплекс інтегрованих занять з використанням інтерактивних технологій для дітей старшого дошкільного віку. The qualification work is devoted to the comprehensive research and solution of the topical issue of the development of emotional intelligence in children of senior preschool age. The essence of the concept of "emotional intelligence", the structure of emotional intelligence, forms, methods and means of developing emotional intelligence are analyzed. The influence of interactive technologies on the development of emotional intelligence of senior preschool children is determined. A complex of integrated classes with the use of interactive technologies for senior preschool children has been developed and experimentally tested.