Перегляд за Автор "Кобченко, С. Р."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив емоцій на психічний розвиток дітей з ЗПР в умовах війни(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Кобченко, С. Р.; Науменко, Н. В.Автори звертають увагу на проблему психологічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку в умовах воєнного стану. The authors draw attention to the problem of psychological support for children with mental retardation under martial law.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ТА ДОДАТКОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Кобченко, С. Р.У публікації розглядається альтернативна та додаткова комунікація в роботі з дітьми із порушеннями інтелектуального розвитку. Інструменти АДК зарекомендували себе як ефективний спосіб налагодження комунікації та вираження почуттів і станів. Для людей, які мають можливість оволодіти навичками усного мовлення, АДК розглядається як тимчасовий реабілітаційний інструмент, здатний прискорити процес накопичення та узагальнення понять і мотивувати до спілкування. Такий підхід значно розширює можливості використання символів, знаків і піктограм у корекційній роботі. The publication considers alternative and additional communication in the work with children with intellectual disabilities. AAC tools have proven to be an effective way to establish communication and express feelings and states. For people who have the opportunity to master oral communication skills, AAC is seen as a temporary rehabilitation tool that can accelerate the process of accumulation and generalisation of concepts and motivate communication. This approach significantly expands the possibilities of using symbols, signs and pictograms in correctional work.
- ДокументТруднощі комунікації дітей з інтелектуальними порушеннями в період воєнного часу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Кобченко, С. Р.В статті досліджено формування та розвиток навичок спілкування дітей, які мають інтелектуальні порушення, з однолітками та дорослими. Унаслідок війни діти з інтелектуальними порушеннями потребують більш уважного ставлення та підтримки не лище з боку вчителів, але й батьків, які мають завжди бути поруч та допомагати дитині долати труднощі комунікації у дистанційному режимі. Варто застосовувати різні методи та форми роботи на корекційних онлайн-заняттях для полегшення взаємодії з дитиною, яка має інтелектуальні порушення, пояснювати у доступній формі щодо подій, які відбуваються навколо, сприяти формуванню реального сприйняття світу, заспокоювати їх, запевняти у тому, що ворог зазнає поразки і незабаром усі повернемося до мирного життя. The article investigates the formation and development of communication skills of children with intellectual disabilities with peers and adults. As a result of the war, children with intellectual disabilities need more careful attention and support not only from teachers, but also from parents, who should always be there and help the child to overcome the difficulties of communication in a remote mode. It is worth apply different methods and forms of work in online correctional classes to facilitate interaction with a child with intellectual disabilities, explain in an accessible form about the events that are happening around, to promote the formation of real perception of the world, reassure them, assure them that the enemy will defeated and soon we will all return to peaceful life.