Перегляд за Автор "Кобзар, А. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЯК ЗАСОБУ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Кобзар, А. А.Магістерська робота «Використання дидактичних ігор як засобу навчання молодших школярів англійської мови» являє собою теоретичний та практичний внесок у сучасну модернізацію методик для молодших школярів. У теоретичному розділі роботи розглянуто характеристику дидактичних ігор, охарактеризовано педагогічні умови використання дидактичних ігор та досліджено вплив дидактичних ігор на збільшення активного словника у процесі занять з англійської мови з молодшими школярами. У практичному розділі дослідження показано діагностику з даної проблеми вивчення молодшими школярами англійської мови, запропоновано та перевірено комплекс дидактичних ігор у процесі експериментального навчання молодших школярів англійської мови. Магістерська робота надає перспективи у подальших наукових пошуків в напрямку розробок спеціальних методик упровадження дидактичних ігор, які доцільно застосовувати у формуванні іншомовної компетентності молодших школярів початкової школи за допомогою використання дидактичних ігор. The master's thesis "The Use of Didactic Games as a Means of Teaching English to Junior Schoolchildren" is a theoretical and practical contribution to the modern modernization of methods for younger students. In the theoretical section of the work, the characteristics of didactic games are considered, the pedagogical conditions for the use of didactic games are characterized, and the influence of didactic games on increasing active vocabulary in the process of English classes with younger schoolchildren is studied. In the practical section of the study, diagnostics on this problem of learning English by younger schoolchildren is shown, a set of didactic games in the process of experimental teaching of English to younger schoolchildren is proposed and tested. The master's thesis provides prospects for further scientific research in the direction of developing special methods for the introduction of didactic games, which should be used in the formation of foreign language competence of junior primary school students through the use of didactic games.
- ДокументДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ(Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2024-06-05) Шишенко, В. О.; Кобзар, А. А.У тезах розглянуто дидактичні ігри як засіб навчання молодших школярів англійській мові. Підкреслено, що дидактичні ігри відповідають природним потребам молодших школярів, оскільки поєднують у собі елементи навчання, прикладної, репродуктивної та творчої діяльності, що дає змогу розвивати емоційну сферу дитини, її пізнавальні інтереси, інтелектуальні та духовні потреби. Зазначено, що навчання молодших школярів англійській мові буде здійснюватися набагато ефективніше за умови максимального використання дидактичних ігор з різноманітним наочним матеріалом, що стимулюватиме мовленнєву активність дітей, а також збільшує цікавість та інтерес до вивчення англійської мови в цілому. The thesis examines didactic games as a means of teaching English to younger students. It is emphasized that didactic games meet the natural needs of younger schoolchildren, as they combine elements of learning, applied, reproductive and creative activities, which makes it possible to develop the child's emotional sphere, cognitive interests, intellectual and spiritual needs. It is noted that teaching English to younger schoolchildren will be carried out much more effectively under the condition of maximum use of didactic games with a variety of visual materials, which will stimulate children's speech activity, as well as increase curiosity and interest in learning the English language in general.