Перегляд за Автор "Князєв, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗНАЧЕННЯ ІНФОМЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Собченко, Т.; Князєв, А.У роботі окреслено актуальність інфомедійної грамотності на усіх освітніх рівня та визначено її складові: медіаграмотність, інформаційна та цифрова (технологічна) грамотність; уточнено сутність понять «інфомедійна грамотність педагога». The paper outlines the relevance of infomediate literacy at all educational levels and defines its components: media literacy, information and digital (technological) literacy; clarifies the essence of the concept of "infomediate literacy of a teacher".
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ЗМІНИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗВПО УКРАЇНИ В ЦИФРОВУ ЕПОХУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Князєв, А.; Боровський, С.У роботі висвітлено різні підходи до визначення поняття «інновації», окреслено передумови їх упровадження; визначено, що інноваційні зміни в освітній процес впроваджуються через зміст навчання, дидактичні інструменти, особливості управління закладом освіти; обґрунтовано необхідність оволодіння здобувачами ЗВПО інфомедійною грамотності та «SoftSkills». The article highlights different approaches to the definition of the concept of "innovation". The prerequisites for implementation of innovations are outlined. It is determined that innovative changes in the educational process are introduced through the content of education, didactic tools, features of the management of an educational institution. Students’ need to master infomedia literacy and "soft skills" is substantiated.