Перегляд за Автор "Клевцова, Т. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАРТТЕРАПІЯ У КОРЕКЦІЙНО-ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Клевцова, Т. В.У статті розглянуто використання арт-терапії у корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку. Сутність арттерапії полягає не в професійному навчанні певного виду мистецтва, а в тому, щоб дитина змогла самовиразитись, подолати в собі негативні емоції, покращити свій психоемоційний стан. Важливо отримати не кінцевий результат, а сам процес який зцілює. Зазначено, що розвиток мовлення дитини тісно пов’язаний з психологічними аспектами. Доцільно проводити заняття регулярно. Заняття з арттерапії відрізняються своєю різноманітністю, креативністю викликаючи пізнавальний інтерес, при цьому не тільки розвивають творчі здібності дитини, але й здатні допомогти їй позбутися психічної напруги, стресу. The article discusses the use of art therapy in correctional and speech therapy work with children of preschool age. The essence of art therapy is not professional training of a certain type of art, but in the child being able to express himself, overcome negative emotions, and improve his psycho-emotional state. It is important not to get the final result, but the healing process itself. It is noted that the development of a child's speech is closely related to psychological aspects. It is advisable to conduct classes regularly. Art therapy classes are distinguished by their diversity, creativity causing cognitive interest, while not only developing the child's creative abilities, but also able to help him get rid of mental tension and stress.
- ДокументВикористання арт-терапії у корекційно-логопедичній роботі з дітьми старшого дошкільного віку із заїкуватістю(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Клевцова, Т. В.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз особливостей засвоєння мовлення у дітей із заїкуватістю. Проаналізовано напрями корекційно-логопедичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку з заїкуватістю. Розкрито роль арт-терапевтичних методів у подоланні заїкуватості дітей дошкільного віку. У роботі описано експериментальне дослідження впровадження арт-терапевтичних методів у корекційну роботу дітей старшого дошкільного віку із заїкуватістю. Розроблено та впроваджено програму арт-терапевтичних занять із застосуванням нетрадиційних технік малювання для дітей старшого дошкільного віку із заїкуватістю. In the qualification work, a theoretical analysis of the peculiarities of speech acquisition in children with stuttering was carried out. The areas of correctional and speech therapy work with children of older preschool age with stuttering were analyzed. The role of art therapy methods in overcoming stuttering in preschool children is revealed. The work describes an experimental study of the implementation of art therapy methods in the correctional work of older preschool children with stuttering. A program of art therapy classes using non-traditional drawing techniques was developed and implemented for older preschool children with stuttering.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАЇКУВАТІСТЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Клевцова, Т. В.У публікації розглянуто засвоєння мовлення у дітей із заїканням. Заїкання відносять до складного мовленнєвого порушення, яке пов'язано з біологічними, соціальними та психологічними чинниками. В подоланні заїкуватості використовують традиційні й нетрадиційні методи корекції: логопедичні заняття, дихальні вправи, точковий масаж, медикаментозне лікування, комп'ютерну корекцію заїкання, фіто, арома, хромо, арт та інші види терапій. The publication discusses the acquisition of speech by children with stuttering. Stuttering is a complex speech disorder that is associated with biological, social and psychological factors. Traditional and non-traditional methods of correction are used to overcome stuttering: speech therapy, breathing exercises, acupressure, medication, computerised stuttering correction, phyto, aroma, chromo, art and other types of therapy.