Перегляд за Автор "Кашубіна, О. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКорекція порушень наочно-образного мислення слабозорих дітей із ЗПР засобами конструювання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Кашубіна, О. О.В статті розглянуто навчання конструюванню дітей із зоровим дефектом для розвитку наочно-образного мислення. Трудове навчання дітей в процесі конструювання повинно бути спрямовано, з одного боку, на ознайомлення їх із просторовими властивостями: форма, відносність величини, мінливість розташування у просторі, формування дій сприйняття, навчання дітей способам визначення цих властивостей у реальних предметах, а з іншого боку – на формування умінь та навичок в процесі конструювання. Також окремо можна визначити компенсаторну роль пам'яті, мовлення, мислення у подоланні труднощів які виникають у дітей з ООП в процесі формування умінь та навичок під час практичної роботи з конструктором lego. The article deals with teaching construction to children with visual defects for the development of visual and figurative thinking. Labor training of children in the process of construction should be aimed, on the one hand, at familiarizing them with spatial properties: shape, relativity of size, variability of location in space, formation of actions perception, teaching children how to determine these properties in real objects, and on the other hand - on the formation of skills and abilities in the process of designing. The compensatory role of memory can also be defined separately, speech, thinking in overcoming difficulties that arise in children with SEN in the process of formation of skills and abilities during practical work with the lego constructor.
- ДокументКорекція порушень наочно-образного мислення слабозорих дітей із ЗПР засобами конструювання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Кашубіна, О. О.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми порушень наочно-образного мислення у дітей з порушенням зору, які мають затримку психічного розвитку. Визначено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості наочно-образного мислення у дітей з порушенням зору та затримкою психічного розвитку. Зроблено аналіз методик щодо корекції порушень наочно-образного мислення слабозорих дітей із ЗПР засобами конструювання. Розроблено рекомендації корекційно-розвиткової роботи щодо подолання дефіцитарності за допомогою конструктування. In the qualification work, a theoretical analysis of the problem of violations of visual thinking in children with visual impairments who have a delay in mental development was carried out. The components, criteria, indicators and levels of formation of visual thinking in children with visual impairment and mental retardation are determined. An analysis of methods for correcting violations of visual thinking in visually impaired children with visual impairment by means of construction was made. Recommendations for corrective and development alwork onovercoming deficits with the help of construction have been worked out.