Перегляд за Автор "Карушева, О. Б."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Карушева, О. Б.У публікації досліджено корекцію емоційної сфери молодших школярів з інтелектуальними порушеннями засобами арт-терапії. Зазначено, що в процесі творчості дитина матеріалізує свої емоції у малюнку, у створенні паперового виробу тощо. Арт-терапевтичні засоби у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями дають змогу вільного самовираження й самопізнання, що дозволяє педагогам оцінити емоційний стан, провести зіставлення. Арт-терапевтичні технології доцільно застосовувати в комплексі навчання, соціалізації, реабілітації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. The publication examines the correction of the emotional sphere of younger schoolchildren with intellectual disabilities by means of art therapy. It is noted that in the process of creativity, the child materializes his emotions in a drawing, in the creation of a paper product, etc. Art therapy tools for younger schoolchildren with intellectual disabilities enable free self-expression and self-discovery, which allows teachers to assess the emotional state and make comparisons. It is advisable to use art therapy technologies in the complex of education, socialization, and rehabilitation of younger schoolchildren with intellectual disabilities.
- ДокументОсобливості корекційного впливу на розвиток емоційної сфери молодших школярів з інтелектуальними порушеннями засобами арт-терапії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Карушева, О. Б.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз застосування арт-терапії в роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями. Визначено особливості та умови використання засобів і методів арт-терапії як засобів корекції в роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями. Підібрано методи та методики щодо вивчення емоційної сфери молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Розроблено та експериментально апробовано корекційну програму, яка спрямована на розвиток емоційної сфери молодших школярів. Розроблено методичні рекомендації щодо застосування арт-терапевтичних технологій як засобів корекційно-розвиткового впливу на емоційну сферу дітей з інтелектуальними порушеннями. In the qualification work, a theoretical analysis of the use of art therapy in the work with younger students with intellectual disabilities is carried out. The features and conditions of using art therapy tools and methods as a means of correction in working with younger students with intellectual disabilities are determined. Methods and techniques for studying the emotional sphere of younger pupils with intellectual disabilities are selected. A correctional program aimed at developing the emotional sphere of junior schoolchildren was developed and experimentally tested. Methodical recommendations for the use of art therapy technologies as a means of correctional and developmental influence on the emotional sphere of children with intellectual disabilities have been developed.