Перегляд за Автор "Карпінська, К. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИХОВНІ ТРАДИЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Карпінська, К. В.У кваліфікаційній роботі на основі аналізу наукових джерел розкрито сутність поняття «патріотизм»; виокремлено особливості формування патріотичних почуттів молодших школярів засобами виховних традицій українського козацтва. Здійснено діагностику сформованості патріотичних почуттів учнів молодшого шкільного віку. Розроблено практичні кейси щодо формування патріотичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами виховних традицій українського козацтва, зокрема: орієнтовну тематику заходів з формування патріотизму молодших школярів засобами виховних традицій українського козацтва («Із знання свого родоводу», «Козацький край», «Моя країна», «Український рушник») та модель для складання карти мрій про Україну. In the qualification work, based on the analysis of scientific sources, the essence of the concept of "patriotism" is revealed; the peculiarities of the formation of patriotic feelings of junior schoolchildren by means of educational traditions of the Ukrainian Cossacks are highlighted. The diagnostics of the formation of patriotic feelings of primary school students is carried out. Practical cases on the formation of patriotic feelings of primary school students by means of educational traditions of the Ukrainian Cossacks have been developed, in particular: indicative topics of activities for the formation of patriotism of primary school students by means of educational traditions of the Ukrainian Cossacks ("From the knowledge of one's ancestry", "Cossack land", "My country", "Ukrainian towel") and a model for drawing up a map of dreams about Ukraine.
- ДокументМОНІТОРИНГ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ(European Scientific Platform, International Centre Corporative Management, 2023-06-09) Хлєбнікова, Т. М.; Карпінська, К. В.У статті схарактеризовано основні компоненти педагогічної діяльності. Обгрунтовано сутність моніторингу й розглянуто моніторингову діяльність як складову педагогічної діяльності та виокремлено її сукупні ознаки. Визначено фактори та критерії кваліметричної моделі оцінки якості моніторингової діяльності вчителя. The article describes the main components of pedagogical activity. The essence of monitoring is substantiated and monitoring activity is considered as a as a component of pedagogical activity and its aggregate features are highlighted. The factors and criteria of the qualimetric model for assessing the quality of teacher's monitoring activity are determined.
- ДокументМоніторинг якості діяльності вчителя як управлінська проблема(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Карпінська, К. В.У роботі розкрито основні аспекти організації моніторингу якості діяльності вчителя, з’ясовано критерії якості діяльності педагога, питання що зумовлюють удосконалення управління цим процесом, розроблена кваліметрична модель оцінки рівня моніторингу якості діяльності вчителя, здійснено аналіз стану означеної проблеми й на підставі отриманих результатів розроблено модель з удосконалення моніторингу якості діяльності вчителя. The work reveals the main aspects of the organization of monitoring the quality of the teacher's activity, the criteria for the quality of the teacher's activity are clarified, the issues that lead to the improvement of the management of this process, a qualitative model for assessing the level of monitoring of the quality of the teacher's activity is developed, an analysis of the state of the identified problem is carried out, and based on the obtained results, a model is developed with improvement by monitoring the quality of teacher activity.