Перегляд за Автор "Карпенко, С. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ НЕРІВНОСТЕЙ В КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Карпенко, С. С.У роботі науково обґрунтовано теоретичні основи здійснення диференціації навчання у вивченні нерівностей в профільній школі, а саме: визначено суть поняття «нерівності», доведено важливість вивчення теми «Нерівності» в шкільному курсі математики; проведено аналіз змісту вивчення теми «Нерівності» у поглибленому курсі математики та у шкільних підручниках; розроблено методичні рекомендації здійснення диференціації навчання у вивченні нерівностей в профільній школі. Установлено, що спостерігається позитивний вплив проведеної роботи на підвищення рівнів навчальних можливостей учнів у вивченні теми «Нерівності» при здійсненні диференціації навчання у профільній школі. The paper scientifically substantiates the theoretical foundations of learning to solve inequalities with a module in the in-depth course of mathematics in primary school, namely: the essence of the concept of "inequality with a module", proved the importance of studying the topic "Inequalities with a module" in school mathematics; the analysis of the content of studying the topic "Inequalities with the module" in the in-depth course of mathematics and school textbooks; methodical recommendations and a system of problems on the topic "Solving inequalities with the module" were developed. It is established that there is a positive impact of the work on improving the learning opportunities of students in the study of the topic "Solving inequalities with the module" in the in-depth course of mathematics in primary school.
- ДокументЄВРОПЕЙСЬКА СИСТЕМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Карпенко, С. С.У кваліфікаційній роботі розглядаються основні напрями трансформації початкової освіти в державах-членах ЄС у ХХІ столітті та можливості використання позитивного європейського досвіду в розбудові нової української школи. Аналіз спільних тенденцій розвитку шкільництва в країнах Спільноти та європейський вектор освітньої політики України дають підстави для обґрунтування рекомендацій щодо модернізації національної початкової освіти. Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості подальшого використання провідних положень кваліфікаційної роботи для проведення наукових розвідок у галузі компаративістики. Матеріали та основні висновки дослідження можна використовувати в освітньому процесі при викладанні курсів педагогічного спрямування – «Історія педагогіки», «Педагогіка вищої школи», «Порівняльна педагогіка»; у процесі розробки курсів за вибором та організації науково-дослідної роботи студентів, магістрантів і викладачів. The qualification work, examines the main directions of reforming primary education in the EU member states in the 21st century and the possibility of using progressive European experience in the development of the new Ukrainian school. The analysis of the general trends in the development of schooling in the Community countries and the European vector of Ukraine’s educational policy makes it possible to work out recommendations for the modernization of the national primary education. The practical significance of the research results lies in the possibility of further use of the leading provisions of the qualification work for to conduct research in the field of comparative studies. The materials and main conclusions of the study can be used in the educational process of higher education institutions when teaching pedagogical courses "History of Pedagogy, Pedagogy of Higher Education, Comparative Pedagogy; in in the process of developing elective courses and organising research work students, undergraduates and teachers.