Перегляд за Автор "Карпенко, Л. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСТАН АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ МІСТ КРАМАТОРСЬКА ТА МИКОЛАЇВКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Карпенко, Л. М.У публікації розглянуто стан атмосферного повітря міст Краматорська та Миколаївки. Визначено та порівняно показники якості атмосферного повітря м. Краматорська і м. Миколаївки. Рівень забруднення довкілля оцінено за допомогою нормативів. Аналіз стану атмосферного повітря у м. Краматорську та м. Миколаївці проводився за даними «Автоматизованої системи моніторингу довкілля у Донецькій області» (2019 рік). The publication examines the state of atmospheric air in the cities of Kramatorsk and Mykolaivka. Air quality indicators of Kramatorsk and Mykolaivka were determined and compared. The level of environmental pollution is estimated using standards. The analysis of the state of the atmospheric air in the cities of Kramatorsk and the cities of Mykolaivka was carried out according to the data of the "Automated system of environmental monitoring in Donetsk region" (2019).
- ДокументЄДНІСТЬ ШКІЛЬНОГО І СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ В ДОСВІДІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО І В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Карпенко, Л. М.; Васильєва, С. О.У статті наведено погляди В. О. Сухомлинського на сімейне виховання дитини, важливість взаємодії школи і сім’ї в цьому процесі, досвід роботи педагога з сім’ями вихованців. Проаналізовано значення шкільно-сімейних відносин у сучасному освітньо-виховному процесі. Запропоновано план заходів по активізації взаємин школи і сімей учнів. The article presents Sukhomlinsky's views on the child's family education, the importance of school-family interaction in this process and the teacher's experience in work with schoolchildren's families. The school-family relations in the modern educational process have bene analysed. The authors have sugegsted the measures aimed at enhancing the relationship between the school and schoolchildren's families.