Перегляд за Автор "Капустинська, Т. Ф."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГОТОВНІСТЬ УЧНІВ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Капустинська, Т. Ф.; Сергєєв, В. М.Науково-дослідна робота учнів закладу загальної середньої освіти – це складний багатогранний процес, для успішної реалізації якого потрібні певні організація та управління, етапи за якими організовується науково-дослідна робота школярів, умови. У дослідженні ми робимо спробу висунути та перевірити умови, які на нашу думку сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів шляхом включення їх до наукового пошуку. Research work of students of the institution of general secondary education is a complex multifaceted process that requires successful organization and management, the stages by which the research work of the students and the conditions are organized. In the study, we attempt to put forward and test the conditions that, in our opinion, contribute to the activation of students’ cognitive activity by including them in the scientific search.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Капустинська, Т. Ф.У статті розглянуто організацію науково-дослідної діяльності старшокласників (учнів 10–11-х класів) загальноосвітньої школи на уроках фізики. Науково-дослідна діяльність може здійснюватися на різних рівнях і реалізується різними методами навчання. Основним засобом організації різних видів науково-дослідної діяльності є завдання, які активізують пізнавальну діяльність. В ході вирішення дослідницьких завдань формуються дослідницькі вміння (дослідницька компетентність) учнів. В організації науково-дослідної діяльності велике значення має відбір навчального матеріалу для всіх досліджень, який повинен строго відповідати основним принципам дидактики: науковості, систематичності, послідовності, доступності, наочності, індивідуальному підходу до учнів в умовах колективної роботи, розвивального навчання, зв'язку теорії з практикою. Науково-дослідна діяльність учнів багатогранна і може бути організована на будь-якому етапі навчання фізики: при вивченні фізичної теорії; при вирішенні завдань; при проведенні демонстраційного експерименту; при виконанні лабораторних робіт. В статье рассмотрена организация научно-исследовательской деятельности старшеклассников (учащихся 10–11-х классов) общеобразовательной школы на уроках физики. Научно-исследовательская деятельность может осуществляться на разных уровнях и реализуется различными методами обучения. Основным средством организации различных видов научно-исследовательской деятельности есть задачи, которые активизируют познавательную деятельность. В ходе решения исследовательских задач формируются исследовательские умения (исследовательская компетентность) учащихся. В организации научно-исследовательской деятельности большое значение имеет отбор учебного материала для всех исследований, который должен строго соответствовать основным принципам дидактики: научности, систематичности, последовательности, доступности, наглядности, индивидуальному подходу к учащимся в условиях коллективной работы, развивающего обучения, связи теории с практикой. Научно-исследовательская деятельность учащихся многогранна и может быть организована на любом этапе обучения физике: при изучении физической теории; при решении задач; при проведении демонстрационного эксперимента; при выполнении лабораторных работ. The article deals with the organization of research activities of high school students (students of 10–11th grades) of a secondary school in physics classes. Research activities can be carried out at different levels and are implemented by different teaching methods. The main means of organizing different types of research activities are tasks that activate cognitive activity. Research tasks form the research skills (research competence) of students. In the organisation of research activities, the selection of teaching material for all research is of great importance and should strictly comply with the basic principles of didactics: scientificity, systematicity, consistency, accessibility, visualization, individual approach to students in teamwork, developmental learning, connection between theory and practice. Research activity of students is multifaceted and can be organised at any stage of physics education: when studying physical theory; when solving problems; when carrying out a demonstration experiment; when performing laboratory work.
- ДокументСВІТЛОДІОДИ, ЇХ ВИДИ ТА ЗАСТОСУВАННЯ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Капустинська, Т. Ф.; Лапта, С. І.В статті висвітлюється тема світлодіодів, їх видів та застосування. Світлодіоди ефективні, мають малі розміри і тривалий термін використання. Лінійки і матриці світлодіодів випромінюють світло такої потужності, яка достатня для освітлення установ та вулиць. Якщо властивості світлодіодів, такі як їх спектр випромінювання, колірна температура, кутова діаграма, поляризація, тимчасова модуляція, будуть повністю контролюватися, вони стануть набагато потужнішими, ніж звичайні джерела світла. Світлодіоди стануть універсальними джерелами світла, перевершуючи в цьому відношенні всі інші світлові джерела, які відомі людству. Тому світлодіоди є одним з ключових приладів в сучасному технологічному суспільстві. В статье освещается тема светодиодов, их видов и применения. Светодиоды эффективны, имеют малые размеры и длительный срок использования. Линейки и матрицы светодиодов излучают свет такой мощности, которая достаточна для освещения учреждений и улиц. Если свойства светодиодов, такие как их спектр излучения, цветовая температура, угловая диаграмма, поляризация, временная модуляция, будут полностью контролироваться, они станут намного мощнее, чем обычные источники света. Светодиоды станут универсальными источниками света, превосходя в этом отношении все другие световые источники, известные человечеству. Поэтому светодиоды являются одним из ключевых приборов в современном технологическом обществе.