Перегляд за Автор "Камериста, В. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСтворення здоров’язбережувального середовища в закладі дошкільної освіти як управлінська проблема(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Камериста, В. Ю.У роботі досліджено теоретичні та практичні напрацювання науковців із проблеми створення здоров’язбережувального середовища в закладі дошкільної освіти. Уточнено суть і структуру здоров’язбережувального середовища, методи й засоби управління його створенням, упорядковано діагностичний інструментарій вимірювання управлінської діяльності з розвитку здоров’язбережувального середовища в закладі дошкільної освіти. Розроблено комплексно-цільову програму з удосконалення означеного аспекту управління. The paper examines the theoretical and practical work of scientists on the problem of creating a health-preserving environment in a preschool education institution. The essence and structure of the health-preserving environment, the methods and means of managing its creation have been clarified, and the diagnostic toolkit for measuring management activities for the development of the health-preserving environment in the preschool education institution has been organized. A comprehensive and targeted program for improving this aspect of management has been developed.
- ДокументСТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Камериста, В. Ю.У статі актуалізовано проблему управлінської діяльності зі створення здоров’язбережувального середовища в закладі дошкільної освіти, збереження та зміцнення здоров’я дітей, розкрито сутність поняття «здоров’язбережувальне середовище», структуру здоров’язбережувального середовища та його функції, принципи та пріоритети здоров’язберігаючої діяльності. Визначені функції здоров’язберігаючого середовища. In the article, the problem of managerial activities to create a health-preserving environment in a preschool education institution, preservation and strengthening of children's health is updated, the essence of the concept of "health-preserving environment", the structure of a health-preserving environment and its functions, principles and priorities of health-preserving environment are revealed. Activity defined functions of the health-preserving environment.