Перегляд за Автор "Ионова, Е. Н."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСалютогенетичный подход в образовании взрослых(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, 2017-07-27) Ионова, Е. Н.; Партола, В. В.Цель: раскрытие сущности и особенностей Движения за обновление образования взрослых (New Adult Learning Movement – NALM) как салютогенетического подхода к образованию взрослых. Материалы: литературные источники по указанной проблеме. Методы: теоретический анализ и обобщение специальной научно-методической литературы. Основные результаты: проанализирована сущность и особенности салютогенетического подхода к образованию взрослых, который базируется на антропософски ориентированных методологических основах и практично реализован в мире как Движение за обновление образования взрослых (New Adult Learning Movement – NALM). Охарактеризованы теоретические основы и направления обучения (академическое обучение, обучение жизненным опытом, внутреннее духовное развитие), которые позволяют активизировать внутренние интенции личности, пробудить волю студента к обучению на протяжении всей жизни и способствует здоровому развитию целостной структуры личности. Выводы: освещены здоровьесберегающие формы и методы образования взрослых: организация оздоравливающего образовательного пространства, разработка интегрированных программ (интеграция учебных элементов – лекций, бесед, групповой работы, проектной работы, художественных занятий, социальных упражнений и т.д.), ритмическая организация учебного процесса с учетом человеческих биоритмов, работа с биографией человека, педагогическая диагностика и др. Мета: розкриття сутності та особливостей Руху за оновлення освіти дорослих (New Adult Learning Movement – NALM) як салютогенетичного підходу до освіти дорослих. Матеріали: літературні джерела за зазначеною проблемою. Методи: теоретичний аналіз і узагальнення спеціальної науково-методичної літератури. Основні результати: проаналізовано сутність і особливості салютогенетичного підходу до освіти дорослих, який базується на антропософськи орієнтованих методологічних засадах і практично реалізований у світі як Рух за оновлення освіти дорослих (New Adult Learning Movement – NALM). Охарактеризовані теоретичні основи й напрями навчання (академічне навчання, навчання життєвим досвідом, внутрішній духовний розвиток), які дозволяють активізувати внутрішні інтенції особистості, пробудити волю студента до навчання протягом усього життя і сприяє здоровому розвитку цілісної структури особистості. Висновки: освітлені здоров'язберігаючі форми й методи освіти дорослих: організація оздоровлюючого освітнього простору, розробка інтегрованих програм (інтеграція навчальних елементів – лекцій, бесід, групової роботи, проектної роботи, художніх занять, соціальних вправ і т.д.), ритмічна організація навчального процесу з урахуванням людських біоритмів, робота з біографією людини, педагогічна діагностика та ін. Purpose: to disclosure the nature and characteristics of the Movement for the renewal of adult education (New Adult Learning Movement – NALM) as salutogenetic approach to adult education. Materials: literature sources on analyzed problem. Methods: theoretical analysis and generalization of specific scientific and methodical literature. Key results: analyzed the nature and characteristics of salutogenetic approach to adult education based on anthroposophic oriented methodological foundations and practical implemented in the world as New Adult Learning Movement (NALM). Described theoretical basis and directions of training (academic training, life experience, inside spiritual development) that enhance the internal intentions of the individual, to awaken the will of the student to learn throughout life and promotes the healthy development of holistic personality structure. Conclusions: illuminated health saving forms and methods of adult education: organization of revitalizing educational space, development of integrated programs (integration of academic elements – lectures, discussions, group work, project work, art classes, social exercises etc.), the rhythmic organization of educational process taking into account human biorhythms, work with the biography of the man, pedagogical diagnosis and others.