Перегляд за Автор "Зінчук, Д. М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАЇКАННЯМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Зінчук, Д. М.У публікації досліджено проблему комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку із заїканням. Зазначено, що проблема комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку із заїканням знаходиться у прямій залежності із наявністю первинного мовленнєвого порушення та вторинного нашарування, яке ще донедавна вважалося не притаманним для дітей дошкільного віку. Проте, сьогодні вже у даному віці відмічається логопедами-практиками поява страху комунікації (логофобія), поява окремих вставних слів («мовленнєвий мусор») та інше, що ускладнює комунікативну компетентність дітей старшого дошкільного віку та потребує проведення корекційної роботи. The publication examines the problem of communicative competence of older preschool children with stuttering. It is noted that the problem of communicative competence of older preschool children with stuttering is directly related to the presence of a primary speech disorder and secondary layering, which until recently was considered not inherent to preschool children. However, today speech therapists-practitioners note the appearance of fear of communication (logophobia), the appearance of certain interjections ("speech garbage") and other things that complicate communication of older preschool children and needs corrective work.