Перегляд за Автор "Зінченко, Д. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ, ЯКІ СТРАЖДАЮТЬ НА ДИЗАРТРІЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Зінченко, Д. А.У публікації розглянуто корекцію порушень мовлення у дітей з дизартрією. Визначено зміст логопедичної роботи з корекції порушень мовлення дітей старшого дошкільного віку, враховуючи індивідуальні та особистісні особливості кожної дитини. The publication deals with the correction of speech disorders in children with dysarthria. The content of speech therapy work on the correction of speech disorders in children of senior preschool age is determined, taking into account individual and personal characteristics of each child.
- ДокументФормування викладацької майстерності майбутнього вчителя-логопеда в умовах дистанційної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Зінченко, Д. А.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний та практичний аналіз особливостей формування викладацької майстерності майбутнього вчителя-логопеда в умовах дистанційної освіти. В межах роботи досліджено викладацьку майстерність як психолого-педагогічну проблему. Досліджено особливості дистанційної освіти в Україні в умовах воєнного стану. Проаналізовано психолого-педагогічні умови готовності викладацької майстерності майбутнього вчителя-логопеда в умовах дистанційної освіти. Розроблено та опробовано методику формування викладацької майстерності майбутнього вчителя-логопеда в умовах дистанційної освіти. In the qualification work, a theoretical and practical analysis of the features of the formation of the teaching skills of the future speech therapist teacher in the conditions of distance education was carried out. The work examines teaching skills as a psychological and pedagogical problem. Peculiarities of distance education in Ukraine under martial law conditions were studied. The psychological-pedagogical conditions for the readiness of the teaching skill of the future speech therapist teacher in the conditions of distance education are analyzed. The methodology for the formation of the teaching skills of the future speech therapist teacher in the conditions of distance education was developed and tested.