Перегляд за Автор "Зінченко, А. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАБСТРАГУВАННЯ ЯК МЕТОД НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Дейніченко, Т. І.; Зінченко, А. М.У тезах на основі наукового аналізу літературних джерел з’ясовано суть абстрагування, схарактеризовано його види, наведено приклади застосування в шкільному курсі математики. In the theses on the basis of the scientific analysis of literary sources the essence of abstraction is found out, its kinds are charac terized, examples of application in a school course of mathematics are resulted.
- ДокументГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Зінченко, А. М.У тезах проаналізовано гейміфікацію на уроках математики. Гейміфікація (або e-learning) – це використання ігрових методів у неігрових процесах. Ця технологія дозволяє знайти спільну мову з сучасними дітьми, які звикли грати в комп’ютерні ігри та спілкуватися в соціальних мережах, організовуючи активне освітнє середовище, забезпечуючи різноманітні форми інтегрованого навчання на основі базових компетентностей. Зазначено, що гейміфікація – освітня технологія, яка швидко розвивається та має позитивний вплив на успішність учнів. Тому запровадження гейміфікації допомагає вчителю мотивувати дітей та залучати їх до навчального процесу, розвиваючи різні розумові навички; дозволяє дітям навчатися в інтерактивному середовищі, де вони можуть практикуватися, робити помилки та виправляти їх тощо. The theses analyze gamification in mathematics lessons. Gamification (or e-learning) is the use of game methods in non-game processes. This technology allows you to find a common language with modern children who are used to playing computer games and communicating in social networks, organizing an active educational environment, providing various forms of integrated learning based on basic competencies. It is noted that gamification is an educational technology that is rapidly developing and has a positive effect on the success of students. Therefore, the introduction of gamification helps the teacher to motivate children and involve them in the learning process, developing various mental skills; allows children to learn in an interactive environment where they can practice, make mistakes and correct them, etc.