Перегляд за Автор "Зябрєва, А. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНВАЛІДНІСТЮ ДО ВЗАЄМОДІЇ В КОЛЕКТИВІ(Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, 2023-11-14) Зябрєва, А. С.; Шеплякова, І. О.У публікації проаналізовано соціальну адаптацію дітей з інвалідністю. Визначено поняття «соціальна адаптація дітей молодшого шкільного віку з інвалідністю до взаємодії в колективі» як процес та систему заходів, що дозволяє дітям з інвалідністю активно інтегруватися в різні структурні елементи соціального середовища, посильно брати участь у праці та суспільному житті колективу, влаштовувати свій побут відповідно до норм і правил соціуму. Результатом соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку з інвалідністю до взаємодії в колективі є привласнення особистістю соціальних цінностей та активне відтворення набутого соціального досвіду, що втілюється в певний рівень адаптованості дитини до взаємодії в колективі. The publication analyzes the social adaptation of children with disabilities. The concept of "social adaptation of children of primary school age with disabilities to interaction in a team" is defined as a process and a system of measures that allows children with disabilities to actively integrate into various structural elements of the social environment, actively participate in the work and social life of the team, arrange their lives accordingly to the norms and rules of society. The result of social adaptation of children of primary school age with disabilities to interaction in a team is the personal appropriation of social values and active reproduction of the acquired social experience, which is embodied in a certain level of adaptation of the child to interaction in the team.
- ДокументЩОДО АКТУАЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ДО ВЗАЄМОДІЇ В КОЛЕКТИВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Зябрєва, А. С.У публікації проаналізовано соціальну адаптацію дітей з обмеженими можливостями до взаємодії в колективі. Аналіз розробленості проблематики дослідження в науковій літературі показав, що на сьогодні вже накопичено значний теоретичний та емпіричний матеріал з проблеми соціальної адаптації дітей з обмеженими можливостями. Проте ще відчувається дефіцит спеціальних досліджень, які б розкривали особливості соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку з обмеженими можливостями до взаємодії в колективі (як необхідну передумову їхньої успішної інтеграції в інклюзивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти). The publication analyses the social adaptation of children with disabilities to interaction in a team. The analysis of the development of the research problem in the scientific literature has shown that significant theoretical and empirical material on the problem of social adaptation of children with disabilities has already been accumulated. However, there is still a lack of special studies that would reveal the peculiarities of social adaptation of primary school children with with disabilities to interaction in a team (as a prerequisite for their successful integration in the inclusive educational environment of a general secondary education institution).