Перегляд за Автор "Зуб, А. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГра як засіб корекційного навчання на уроках “Я досліджую Світ” для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Зуб, А. М.Наукова робота містить аналіз досліджень в галузі розробки, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці змісту дидактичної гри як засобу формування природничих знань у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Подано психолого-педагогічну характеристику та особливості учнів з інтелектуальними порушеннями; розглянуто загальні аспекти дидактичної гри в роботі з молодшими школярами з порушенням інтелектуального розвитку. Проведено констатувальний експеримент з метою визначення рівня сформованості природничо-наукової компетентності учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями. The scientific work contains an analysis of theoretical studies in the development of a theoretically grounded and experimentally verified content of the didactic game as a means of forming natural knowledge in younger schoolchildren with intellectual disabilities. The psychological and pedagogical characteristics and features of students with intellectual disabilities are presented; general aspects of the didactic game in working with younger schoolchildren with impaired intellectual development are considered. A confirmatory experiment was conducted to determine the level of formation of natural and scientific competence of primary school students with intellectual disabilities.
- ДокументДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ЗНАНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Зуб, А. М.У публікації досліджено формування природничих знань у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями, що є дуже важливим, оскільки внаслідок недостатності пізнавальної діяльності й емоційно-вольової сфери вони не завжди правильно сприймають оточуючий світ, залежності свого життя та здоров’я від навколишнього середовища. Зазначено, що дидактична гра відіграє колосальне значення при формуванні природничих знань у молодших школярів. Це багатопланове педагогічне явище, яке є ігровим методом, формою навчання, самостійною ігровою діяльністю дітей молодшого шкільного віку та засобом всебічного виховання дитини з інтелектуальними порушеннями. The publication examines the formation of science knowledge in younger schoolchildren with intellectual disabilities, which is very important, because due to the lack of cognitive activity and emotional-volitional sphere, they do not always correctly perceive the surrounding world, the dependence of their life and health on the environment. It is noted that the didactic game plays an enormous role in the formation of natural science knowledge among younger schoolchildren. This is a multifaceted pedagogical phenomenon, which is a game method, a form of learning, an independent game activity of children of primary school age and a means of comprehensive education of a child with intellectual disabilities.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ДЦП(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Зуб, А. М.У публікації визначено особливості логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку із ДЦП. Дитячий церебральний параліч – аномальний руховий розвиток, в основі якого лежать різні причини і механізми первинного порушення м’язового тонусу і розлади координації рухів, в наслідок чого формується патологічні рухові стереотипи, які часто супроводжуються інтелектуальними, мовленнєвими, сенсорними і соматичними порушеннями. Зазначено, що формування мовлення у дітей з дитячим церебральним паралічем – це важкий процес, в якому логопедична робота повинна мати взаємозв'язок з лікуванням та спеціальною корекційно-логопедичною роботою, враховуючи психофізичний і особистісний розвиток. З перших місяців життя слід проводити послідовний розвиток сенсорних функцій мовлення, необхідно працювати над розвитком інтелекту. Ефективність логопедичної роботи з корекції мовленнєвих порушень дітей дошкільного віку з ДЦП досягається за умови цілеспрямованої роботи з розвитку всіх компонентів мовлення (моторних, фонетичних, фонематичних процесів, лексико-граматичної будови). The publication defines the peculiarities of speech therapy work with preschool children with cerebral palsy. Children's cerebral palsy is an abnormal motor development, the basis of which are various causes and mechanisms of the primary violation of muscle tone and disorders of coordination of movements, as a result of which pathological motor stereotypes are formed, which are often accompanied by intellectual, speech, sensory and somatic disorders. It is noted that the formation of speech in children with cerebral palsy is a difficult process in which speech therapy work must be interconnected with treatment and special corrective speech therapy work, taking into account psychophysical and personal development. From the first months of life, it is necessary to consistently develop the sensory functions of speech, it is necessary to work on the development of intelligence. The effectiveness of speech therapy work on the correction of speech disorders of preschool children with cerebral palsy is achieved by conditions for purposeful work on the development of all components of speech (motor, phonetic, phonemic processes, lexical-grammatical structure).