Перегляд за Автор "Зубов, І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Мелений, О.; Зубов, І.; Черненко, О.Стаття розкриває методичні особливості організації самостійної роботи учнів на уроках математики та в позаурочний час. Автор описує різні види самостійної роботи, дає рекомендації щодо їх планування та проведення, а також наводить приклади практичного використання. The article reveals methodological features of organizing students' independent work in mathematics lessons and in extracurricular time. The author describes various types of independent work, gives recommendations on their planning and implementation, and also gives examples of practical use.
- ДокументПОШИРЕННЯ КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ: РОЛЬ УНІВЕРСИТЕТІВ ТА ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Юсупов, Е.; Зубов, І.; Проскурня, О.Університети та інші освітні заклади відіграють ключову роль у поширенні культури академічної доброчесності. Вони несуть відповідальність за те, щоб створити таке середовище, де студенти та викладачі цінують чесність, поважають інтелектуальну власність та дотримуються етичних норм у своїй роботі. Поширення культури академічної доброчесності є спільним завданням для університетів, освітніх закладів, студентів та викладачів. Universities and other educational institutions play a key role in promoting a culture of academic integrity. They are responsible for creating an environment where students and faculty value honesty, respect intellectual property, and adhere to ethical standards in their work. Spreading the culture of academic integrity is a joint task for universities, educational institutions, students and teachers.
- ДокументТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Зубов, І.; Жерновникова, О.У статті розглянуто уроки математики в умовах інклюзивного навчання, які повинні бути адаптовані для задоволення різних потреб учнів, що вимагає від вчителя використання спеціальних технологій та методик. Інклюзивне навчання є складним, але важливим процесом, який вимагає особливої уваги до організації уроків математики. Впровадження інноваційних методик і технологій, адаптація навчального матеріалу та психологічна підтримка учнів є ключовими аспектами для успішної реалізації інклюзивного підходу в освіті. The article considers mathematics lessons in inclusive education, which must be adapted to meet the different needs of students, which requires the teacher to use special technologies and methods. Inclusive education is a complex but important process that requires special attention to the organization of mathematics lessons. The introduction of innovative methods and technologies, adaptation of educational material and psychological support for students are key aspects for the successful implementation of an inclusive approach in education.