Перегляд за Автор "Земліна, Є. Р."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРИНЦИП ПОЕТАПНОСТІ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЄКТНОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Земліна, Є. Р.У публікації проаналізовано організацію поетапного принципу проєктної навчально-пізнавальної діяльності старшокласників. Зазначено, що цей процес забезпечує формування у старшокласника постійного пізнавального інтересу, особистісної значущості проєктної навчально-пізнавальної діяльності; наявність позитивних емоцій; досить продумане, творче виконання дій; глибокі, усвідомлені, системні знання про проєктну навчально-пізнавальну діяльність; розвиток здібностей до наукової творчості, що знаходить відображення в якості основних показників пізнавальної діяльності старшокласника в освітньому стандарті середньої загальної освіти. The publication analyzes the organization of the step-by-step principle of the project educational and cognitive activity of high school students. It is noted that this process ensures the formation of a high school student's permanent cognitive interest, personal significance of project educational and cognitive activity; presence of positive emotions; fairly well-thought-out, creative execution of actions; deep, conscious, systematic knowledge about project educational and cognitive activity; the development of abilities for scientific creativity, which is reflected as the main indicators of the cognitive activity of a high school student in the educational standard of secondary general education.