Перегляд за Автор "Земляна, К. А."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЛЬ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Земляна, К. А.; Дрожик, Л. В.У публікації розглянуто трудове навчання в процесі професійного самовизначення дітей з інтелектуальними порушеннями. У процесі праці у школярів з порушеннями інтелекту формуються такі цінні риси особистості, як колективізм, працелюбність, дисциплінованість, наполегливість, самостійність. У процесі праці, здійснюваного під керівництвом і спрямовуючим впливом вчителя, у дітей згаданої категорії відбуваються значні зрушення у розумовому розвитку, у розвитку пізнавальних, навчальних, громадських та інших потреб та інтересів. The publication deals with labour training in the process of professional self-determination of children with intellectual disabilities. In the process of work, students with intellectual disabilities develop such valuable personality traits as collectivism, hard work, discipline, perseverance, and independence. In the process of work, carried out under the guidance and and guiding influence of the teacher, children of this category undergo significant changes in mental development, in the development of cognitive, educational social and other needs and interests.