Перегляд за Автор "Зеленська, К. Р."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕТИКО-ЕСТЕТИЧНИЙ КОМПОНЕНТ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Зеленська, К. Р.; Голобородько, К. Ю.У тезах розкрито феномен педагогічної майстерності майбутнього вчителя у контексті суспільних вимог; визначено суть, теоретико-методологічні засади етико-естетичного складника педагогічної майстерності вчителя-предметника; акцентовано увагу на шляхах його формування в майбутніх учителів-філологів; презентовано досвід роботи українського мовно-літературного факультету імені Г. Ф. Квітки-Основ’яненка та педагогічних кафедр Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди за цим напрямом. The article reveals the phenomenon of pedagogical mastery of future teacher in the context of social requirements. The essence, theoretical and methodological foundations of the ethical and aesthetic component of pedagogical mastery of subject teacher have been determined. The ways of formation of it in future philology teachers have been emphasized. The experience of the Ukrainian language and literature faculty named after H. F. Kvitka-Osnovyanenko and pedagogical departments of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University in this direction has been presented.
- ДокументСоціально-психологічні чинники використання ненормативної лексики в юнацькому віці(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Зеленська, К. Р.В роботі проаналізовано основні теоретико-методологічні підходи використання ненормативної лексики, розкрито психологічну сутність означеного феномену. Охарактеризовано основні соціально-психологічні особливості юнацького віку. Визначено соціально-психологічні детермінанти використання ненормативної лексики в юнацькому віці. Проведено експериментальне дослідження особливостей соціально-психологічного аспекту використання ненормативної лексики юнацтвом. На основі результатів констатувального експерименту запропоновано програму соціально-психологічного тренінгу щодо розвитку навичок конструктивного спілкування в юнацькому віці. The paper analyzes the main theoretical and methodological approaches to the use of profanity, reveals the psychological essence of this phenomenon. The main socio-psychological features of youth are characterized. The sociopsychological determinants of the use of profanity in youth have been determined. An experimental study of the peculiarities of the socio-psychological aspect of the use of profanity by youth was carried out. Based on the results of the ascertainment experiment, a social-psychological training program is proposed for the development of constructive communication skills in youth.
- ДокументСТАНОВЛЕННЯ Й РОЗВИТОК ТЕСТОЛОГІЇ ЯК НАУКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Балацинова, А. Д.; Зеленська, К. Р.У тезах розкрито віхи становлення й розвитку тестології у світовій і вітчизняній теорії та практиці. Простежено розвиток ідеї використання тестів для вимірювання рівня навчальних досягнень учнів і студентів. Визначено чинники, що гальмували процес запровадження тестів у практику вітчизняного шкільництва. The stages of formation and development of testology in the world and national theory and practice have been revealed in the paper. The development of the idea of using tests for assessment of the level of students’ educational achievements has been characterized. The factors that slowed the process of introducing tests into practice of national schooling have been determined.
- ДокументТЕХНОЛОГІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У ВИЩІЙ ОСВІТІ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Зеленська, К. Р.; Башкір, О. І.У публікації розглянуто технології віртуальної реальності у вищій освіті КНР. Зазначено, що віртуальну реальність у КНР пов’язують із телебаченням, Інтернетом, електронними засобами комунікаціями, комп’ютерними програмами, технологіями зондування, штучним інтелектом, 3-D мультисенсорним середовищем тощо. The publication examines virtual reality technologies in higher education in the People's Republic of China. It is noted that virtual reality in the PRC is associated with television, the Internet, electronic means of communication, computer programs, sensing technologies, artificial intelligence, 3-D multisensory environment, etc.