Перегляд за Автор "Заніборщ, Я. Є."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВивчення розділу коливання і хвилі в курсі фізики в загальноосвітніх закладах(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Заніборщ, Я. Є.В роботі проаналізовано вивчення теми "Коливаня і хвилі", основних понять і визначень по цій темі. Були вивчені шкільні підручники, розглянута методика вивчення коливань і хвиль, виявлена значущість теми при вивченні фізики. Висновки в цій роботі зроблені на основі опрацювання багатьох джерел учбової і навчально-методичної літератури. Розглянуто методику рішення завдань по цій темі. Були використані такі методи дослідження, як вивчення науково-методичної літератури, аналіз шкільних підручників, бесіда з учителями та викладачами з метою виявлення типових помилок, що допускаються учнями при вирішенні завдань з досліджуваної теми. The paper analysed the study of the topic "Oscillations and waves", the basic concepts and definitions on this topic. School textbooks were investigated, the methodology of the study of oscillations and waves was considered, the significance of the topic in the study of physics was revealed. Conclusions in this work are made on the basis of going through many sources of educational and methodological literature. The methodology of solving the problems on this topic has been considered. Such methods of research as study of scientific and methodical literature, analysis of school textbooks, conversation with teachers and tutors with the purpose of revealing typical mistakes made by pupils at the solution of tasks on the studied topic were used.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Глейзер, Н. В.; Сергєєв, В. М.; Ставицька, О. В.; Заніборщ, Я. Є.Розглянуто деякі особливості навчального процесу студентів – заочників, проаналізовані переваги проблемного навчання як засобу підвищення рівня уваги до теми, що вивчається.Some features of the educational process of part-time students are considered, the advantages of problem-based learning as a means of increasing the level of attention to the topic being studied are analyzed.
- ДокументПоняття випадковості від Аристотеля до Пуанкаре(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Заніборщ, Я. Є.; Равх, І. Д.Таким чином, уявлення про випадковість зародилися при найперших спробах усвідомлення людиною свого буття і стали неминучими при поясненні поведінки людини, її долі. З поняттям випадковості пов’язане питання про свободу волі людини, яке здавна займало різних мислителів. Заперечення випадковості неминуче призводило до фаталізму, поданням про зумовленість всього, що відбувається у світі. Таким образом, представление о случайности зародились при первых попытках осознания человеком своего бытия и стали неизбежными при объяснении поведения человека, его судьбы. С понятием случайности связан вопрос о свободе воли человека, которое издавна занимало различных мыслителей. Отрицание случайности неизбежно приводило к фатализму, представлением о предопределенности всего, что происходит в мире. Thus, the notion of randomness arose during the first attempts by a person to become aware of his being and became inevitable in explaining a person’s behavior and his fate. Associated with the concept of chance is the question of free will of man, which has long occupied various thinkers. The denial of chance inevitably led to fatalism, the notion of predestination everything that happens in the world.