Перегляд за Автор "Завадська, К."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОБРАЗ СИЛЬНОЇ ЖІНКИ В АНГЛОМОВНОМУ ПІСЕННОМУ ДИСКУРСІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Завадська, К.Стаття розглядає образ жінки в англомовному пісенному дискурсі. Аналізуються тексти пісень різних жанрів та років і простежується динаміка гендерних ролей. Досліджується, як пісні віддзеркалюють гендерні стереотипи і, в свою чергу, впливають на ставлення суспільства до жінок і їхніх поведінкових моделей. The article considers the image of a woman in English-language song discourse. The lyrics of songs belonging to different genres and years are analyzed to trace the dynamics of gender roles. The ways popular songs reflect gender stereotypes and, in their turn, influence the society's attitude to women and their behavior models are investigated.
- ДокументОсобливості розвитку емоційного інтелекту в учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Завадська, К.В статті розглянуто емоційний інтелект – це здатність людини розуміти і керувати емоціями, які вона відчуває сама і ті, хто поруч. Розвивати емоційний інтелект в учнів початкової школи можна залучаючи учнів до різноманітних форм роботи. Залучаючи учнів до музичного мистецтва під час уроків українського читання, учитель сприяє не лише кращому запам’ятовуванню навчальної інформації, а й розкриває власний потенціал почуттів та емоцій. В статье рассмотрен эмоциональный интеллект – это способность человека понимать и управлять эмоциями, которые он испытывает сам и те, кто рядом. Развивать эмоциональный интеллект у учащихся начальной школы можно привлекая учащихся к различным формам работы. Привлекая учащихся к музыкальному искусству во время уроков украинского чтения, учитель способствует не только лучшему запоминанию учебной информации, но и раскрывает свой потенциал чувств и эмоций. The article deals with emotional intelligence, which is a person's ability to understand and manage the emotions that he or she and those around him or her experience. Emotional intelligence in primary school students can be developed by engaging students in different forms of work. By engaging students in musical art during Ukrainian reading lessons, the teacher not only promotes better memorization of learning information, but also unlocks their potential for feelings and emotions.