Перегляд за Автор "Жерновникова, О. А."
Зараз показано 1 - 20 з 50
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ КООРДИНАТНОГО МЕТОДУ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Дейниченко, Г. В.; Жерновникова, О. А.; Ткачова, Н. О.У статті доведено, що підвищення ефективності процесу навчання в викладанні координатного методу представляє безперечний інтерес для вчителів-практиків, оскільки оволодіння математичними методами пізнання дійсності становить основу математичної грамотності, математичної компетентності і має аксіологічну складову, забезпечуючи оволодіння учнями цінностями загальнолюдської культури. В статье доказано, что повышение эффективности процесса обучения в преподавании координатного метода представляет несомненный интерес для учителей-практиков, поскольку овладение математическими методами познания действительности составляет основу математической грамотности, математической компетентности и имеет аксиологическую составляющую, обеспечивая овладение учащимися ценностями общечеловеческой культуры. The article proves that improving the effectiveness of the learning process in teaching the coordinate method is of great interest for teachers, because mastering mathematical methods of knowledge of reality is the basis of mathematical literacy, mathematical competence and has an axiological component, providing mastering students the values of human culture.
- ДокументВибрані питання викладання математики в навчальних закладах середньої професійної та загальної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра, 2015) Жерновникова, О. А.Навчально-методичний посібник містить матеріали для організації навчальних занять з математики в навчальних закладах середньої професійної та загальної освіти. У посібнику наведені приклади з математики, що відповідають заданому профілю навчальних закладів. Посібник може бути корисним як студентам фізико-математичних факультетів педагогічних університетів, так і вчителям математики. The teaching and methodical manual contains materials for the organization of mathematics classes in educational institutions of secondary professional and general education. The manual contains examples from mathematics that correspond to the given profile of educational institutions. The manual can be useful both to students of physics and mathematics faculties of pedagogical universities, and to teachers of mathematics.
- ДокументВибрані розділи математичного аналізу: елементи теорії рядів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-15) Жерновникова, О. А.; Чібісов, О. Д.У методичних рекомендаціях розкрито елементи теорії рядів. Запропоновано завдання для самостійної роботи магістрантів. The methodical recommendations reveal the elements of series theory. Tasks for independent work of master students are proposed.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ДЛЯ КАР’ЄРНОГО УСПІХУ: ПСИХОЛОГІЧНА ПЕРСПЕКТИВА ДЛЯ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Лисогор, Т. О.; Жерновникова, О. А.У статті досліджено роль соціальних мереж, конференцій, семінарів та інших заходів у формуванні траєкторії кар’єри молодих вчених, з акцентом на психологічні механізми. Соціальні мережі слугують основою професійної взаємодії в науковому середовищі. Через платформи, такі як LinkedIn, ResearchGate та академічні форуми, молоді вчені беруть участь в обміні знаннями, можливостях для співпраці та менторстві. Розуміння психологічних механізмів мережної роботи та вміле використання як традиційних, так і цифрових платформ дозволяє молодим вченим розвивати міцні мережі підтримки та просувати свою кар’єру вперед. The article examines the role of social networks, conferences, seminars and other events in shaping the career trajectory of young scientists, with an emphasis on psychological mechanisms. Social networks serve as the basis of professional interaction in the scientific environment. Through platforms such as LinkedIn, ResearchGate and academic forums, young scientists engage in knowledge sharing, collaboration opportunities and mentorship. Understanding the psychological mechanisms of networking and skillful use of both traditional and digital platforms enables young scientists to develop strong support networks and advance their careers.
- ДокументГЕОМЕТРИЧНІ ПОБУДОВИ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Жерновникова, О. А.; Фартух, І. М.В тезах авторами зазначено про важливість вивчення теми «Геометричні побудови в шкільному курсі математики»: побудова трикутника за даними сторонами; побудова кута, що дорівнює даному; побудова бісектриси даного кута; побудова перпендикулярних прямих; поділ відрізка пополам. Доведено, що геометричні побудови відіграють значну роль у процесі формування математичного розвитку учня. In theses, the authors indicate the importance of studying the topic «Geometric constructions in the school mathematics course»: construction of a triangle according to the given sides; construction of an angle equal to the given; construction of the bisector of the given angle; construction of perpendicular lines; dividing the segment in half. It has been proven that geometric constructions play a significant role in the process of forming a student's mathematical development.
- ДокументДИДАКТИЧНА СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ(Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти", 2017) Жерновникова, О. А.У статті теоретично обґрунтовано, спираючись на науковий аналіз психолого-педагогічної літератури, дидактичну систему підготовки майбутніх учителів математики до проектування навчальної діяльності старшокласників, яка містить такі підсистеми: цільову (мета дидактичної системи; вимоги до підготовки майбутніх учителів математики), концептуально-технічну (основні методологічні основи формування готовності майбутніх учителів математики до проектування навчальної діяльності старшокласників), організаційно-проектувальну (компоненти готовності та дидактичні умови, що забезпечують ефективність підготовки майбутніх учителів математики до проектування навчальної діяльності старшокласників), процесуально-технологічну (функції і змістовне забезпечення етапів технології підготовки майбутніх учителів математики до проектування навчальної діяльності старшокласників), контрольно-оцінну (моніторинг сформованості готовності майбутніх учителів математики до проектування навчальної діяльності старшокласників та критеріально-рівневий інструментарій). В статье теоретически обоснована, опираясь на результаты научного анализа психолого-педагогической литературы, дидактическая система подготовки будущих учителей математики к проектированию учебной деятельности старшеклассников, которая содержит такие подсистемы: целевую (цель дидактической системы; требования к подготовке будущих учителей математики), концептуально-техническую (основные методологические основы формирования готовности будущих учителей математики к проектированию учебной деятельности старшеклассников), организационно-проектировочную (компоненты готовности и дидактические условия, обеспечивающие эффективность подготовки будущих учителей математики к проектированию учебной деятельности старшеклассников), процессуально- технологическую (функции и содержательное обеспечение этапов технологии подготовки будущих учителей математики к проектированию учебной деятельности старшеклассников), контрольно-оценочную (мониторинг сформированности готовности будущих учителей математики к проектированию учебной деятельности старшеклассников и критериально-уровневый инструментарий). The paper theoretically grounded, based on the results of theoretical analysis of psychological and educational literature on the theory of teaching, teaching systems and considering the conceptual didactic principles of training of future mathematics teachers to design learning activities high school students, developed a didactic system for training of teachers of mathematics to design learning activities seniors, which includes following subsystems: a target, conceptual and strategic, organizational, designing, procedural and technological, control and evaluation. The target subsystem includes didactic purpose system; requirements for the training of teachers of mathematics; specific features of mathematics teaching high school students in the school. Conceptual and strategic subsystem displays basic methodological principles of formation of future mathematics teachers to design learning activities seniors. Organizational designing subsystem displays, components availability and didactic conditions that ensure the effectiveness of training future teachers of mathematics to design learning activities seniors. Procedural and technological subsystem includes functions for training of teachers of mathematics to high school students designing learning activities and meaningful steps to ensure technology for future mathematics teachers to design learning activities seniors. Testing and evaluation subsystem monitors formation of future mathematics teachers to design learning activities seniors and criterion-level tools.
- ДокументДО ПИТАННЯ РОЗШИРЕННЯ ЧИСЛОВОЇ МНОЖИНИ: З ДОСВІДУ РОБОТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Жерновникова, О. А.; Кабанська, Г. А.; Шитикова, Л. О.В статті розглянуто проблему підвищення ефективності викладання числової змістової лінії курсу математики закладів загальної середньої освіти. В класах з поглибленим вивченням математики математики доцільним є використання лекційно-практичної форми організації навчальної діяльності школярів. Тому й у вивченні теми «Комплексні числа» запропоновано застосовувати цю організаційні форму, що передбачає проведення підготовчих уроків, лекцій, практичних занять, семінарів, контрольно-залікових уроків. Хоча навчальною програмою і не передбачається вивчення показникової форми запису комплексного числа, але доцільно розглядати це питання в поглибленому курсі математики. В статье рассмотрена проблема повышения эффективности преподавания числовой содержательной линии курса математики учреждений общего среднего образования. В классах с углубленным изучением математики математики целесообразным является использование лекционно-практической формы организации учебной деятельности школьников. Поэтому и в изучении темы «Комплексные числа» предложено применять эту организационные форму, которая предусматривает проведение подготовительных уроков, лекций, практических занятий, семинаров, контрольно-зачетных уроков. Хотя учебной программой и не предвидится изучения показательной формы записи комплексного числа, но целесообразно рассматривать этот вопрос в углубленном курсе математики. In this article the problem of increasing the effectiveness of teaching numeracy content line of the course of mathematics of institutions of general secondary education is considered. In classes with profound study of mathematics appropriate use of lecture and practical form of organizing educational activities of students. Therefore in the study of "Complex numbers" it is suggested to use this organizational form, which includes preparatory lessons, lectures, practical classes, seminars, control and pass-fail lessons. Although the curriculum does not foresee the study of the exponential form of a complex number, it is advisable to consider this issue in an in-depth course of mathematics.
- ДокументДіджиталізація в освіті(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Жерновникова, О. А.Оцінено стан діджиталізації (використання цифрових технологій) в Україні та світі для підвищення його ефективності. Узагальнено успішний світовий досвід, висвітлено проблеми діджиталізації в освіті. Визначено ступінь інституційного забезпечення стимулювання розвитку діджиталізації в освіті. Оценено состояние диджитализации (использование цифровых технологий) в Украине и мире для повышения его эффективности. Обобщен успешный мировой опыт, освещены проблемы диджитализации в образовании. Определена степень институционного обеспечения стимулирования развития диджитализации в образовании. The estimation of the state of djigitalization (use of digital technologies) in Ukraine and in the world to improve its efficiency. The successful world experience is generalized, problems of dedjitalization in education are highlighted. The theses define the degree of institutional support for stimulating the development of djjitalization in education.
- ДокументЕлементи теорії ймовірностей і математичної статистики в означеннях і задачах(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-01) Проскурня, І. П.; Проскурня, О. І.; Жерновникова, О. А.; Дейніченко, Т. І.; Дейниченко, Г. В.; Чібісов, О. Д.У навчальному посібнику “Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики в означеннях і задачах” викладено основні поняття і теореми комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики. Посібник містить зразки розв’язування задач з усіх тем курсу, задачі для практичних занять і задачі, рекомендовані для організації самостійної роботи здобувачів. Навчальний посібник може використовуватись як в освітньому процесі педагогічного ЗВО у вивченні курсу «Теорія ймовірностей та методи математичної статистики», так і для самоосвіти здобувачів природничо-математичних спеціальностей педагогічних ЗВО. The textbook "Elements of Probability Theory and Mathematical Statistics in Definitions and Problems" describes the basic concepts and theorems of combinatorics, probability theory and mathematical statistics. The manual contains examples of solving problems from all topics of the course, problems for practical classes and problems recommended for the organization of independent work of applicants. The study guide can be used both in the educational process of pedagogical higher education in the study of the course "Probability theory and methods of mathematical statistics", and for self-education of students of natural and mathematical specialties of pedagogical higher education.
- ДокументКонцепція успішної освіти в умовах дистанційного та змішаного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Кравцова, М. І.; Жерновникова, О. А.Умови дистанційного та змішаного навчання вимагають нової концепції успішної освіти. Автори запропонували можливі основні складові такої концепції. Conditions of distance and mixed learning require a new concept of successful education. The authors proposed the possible main components of such a concept.
- ДокументКРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Полумісна, Т. А.; Жерновникова, О. А.Метою статті є визначення критеріїв сформованості інформаційної грамотності учнів при вивченні математики у закладах загальної середньої освіти. У процесі дослідження встановлено, що критерії слід визначати на основі логічних та загально навчальних універсальних навчальних дій, якими має опанувати учень при вивченні математики. В роботі визначено когнітивний та процесуальний критерії, за якими слід оцінювати сформовану інформаційну грамотність учнів при вивченні математики. The purpose of the article is to determine the criteria for the formation of information literacy of students in the study of mathematics in institutions of secondary education. In the course of the research it was established that the criteria should be determined on the basis of logical and universal educational actions, which should be mastered by the student in the study of mathematics. The paper defines the cognitive and procedural criteria according to which students’ literacy should be assessed when studying mathematics.
- ДокументМАТЕМАТИЧНА ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ВЧИТЕЛЯМИ ТА УЧНЯМИ У ФІНСЬКОМУ КЛАСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Манченко, О. Ю.; Жерновникова, О. А.У дослідженні розглянуто досвід взаємодії між учасниками навчального процесу у класі математики. Наведені приклади та алгоритми побудови ефективного навчального процесу у математичних класах. The research examines the experience of interaction between the participants of the educational process in the mathematics class. Examples and algorithms for building an effective educational process in mathematics classes are presented.
- ДокументМатематична грамотність – сучасний орієнтир розвитку освіти за результатами міжнародного дослідження PISA (досвід Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди та університету Григорія Сковороди в Переяславі)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-10-28) Жерновникова, О. А.; Доброскок, І. І.; Цись, Я. В.В статті розглянуто математичну грамотність студентів. Виклики сучасного світу, що стрімко змінюється, вимагають не лише формування системи знань, умінь та навичок від сучасного здобувача освіти, але й розвитку математичної грамотності – здатності використовувати ці знання, уміння та навички для розв’язання життєвих ситуацій. Дієвою процедурою виміру якості освіти є міжнародна програма з оцінки освітніх досягнень учнів PISA. The article looks at students' mathematical literacy. The challenges of the rapidly changing modern world demand not only the formation of a system of knowledge, abilities and skills from a modern student of education, but also the development of mathematical literacy - the ability to use these knowledge, skills and abilities to solve life situations. Active the procedure for measuring the quality of education is the international program for assessing the educational achievements of students, PISA.
- ДокументМатематичний аналіз(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Жерновникова, О. А.; Дейніченко, Т. І.; Чібісов, О. Д.У посібнику представлено навчальні матеріали для проведення практичних занять та організації самостійної роботи з математичного аналізу здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності «014 Середня освіта (математика) ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Посібник містить методичні розробки практичних занять з курсу, що передбачають завдання для актуалізації й систематизації знань здобувачів, задачі для самостійного розв’язування, індивідуальні навчально-дослідні завдання, наведено приклади їх розв’язування. Посібник може використовуватись як у навчальному процесі педагогічного ЗВО у вивченні математичного аналізу, так і для самоосвіти бакалаврантів. В пособии представлены учебные материалы для проведения практических занятий и организации самостоятельной работы по математическому анализу соискателей высшего образования первого (бакалаврского) уровня специальности «014. Среднее образование (математика) ХНПУ имени Г.С. Сковороды. Пособие содержит методические разработки практических занятий по курсу, предусматривающих задачи для актуализации и систематизации знаний соискателей, задачи для самостоятельного решения, индивидуальные учебно-исследовательские задачи, приведены примеры их решения. Пособие может использоваться как в учебном процессе педагогического ЗВО в изучении математического анализа, так и для самообразования бакалавриатов. The manual contains educational materials for conducting practical classes and organizing independent work on mathematical analysis of applicants for higher education of the first (bachelor's) level of the specialty "014. Secondary education (mathematics) KhNPU named after G.S. Frying pans. The manual contains methodological development of practical lessons for the course, providing tasks for updating and systematizing the knowledge of applicants, tasks for independent solution, individual educational and research tasks, examples of their solution are given. The manual can be used both in the educational process of the pedagogical HE in the study of mathematical analysis, and for self-education of undergraduates.
- ДокументМетодичні аспекти програми підвищення кваліфікації вчителів математики(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Жерновникова, О. А.; Проскурня, О. І.Теоретичний аналіз стану досліджуваної проблеми за літературними джерелами, дисертаційними роботами і власним досвідом надав підстави стверджувати, що нині в системі підвищення кваліфікації працівників освіти немає технологій, які забезпечують постійну взаємодію з вчителем, що не дозволяють залишатися йому віч-на-віч зі своїми проблемами і залучають його в активну творчу діяльність і в міжкурсовий період. Крім того, робота ведеться здебільшого в традиційній парадигмі, недостатньо використовуються можливості особистісно-орієнтованої суб‘єктної педагогіки, не застосовується диференційований підхід у навчанні, майже не враховується специфіка освіти дорослих. Тому у зв‘язку з переходом на нові освітні стандарти , виникла необхідність перепідготовки працівників освіти, зокрема і вчителів математики. Теоретический анализ исследуемой проблемы на основе литературных источников, диссертационных работ и собственного опыта дает основания утверждать, что в настоящее время в системе повышения квалификации работников образования нет технологий, которые обеспечивают постоянное взаимодействие с учителем, не позволяющие оставаться ему один на один со своими проблемами и вовлекающие его в активную творческую деятельность и в межкурсовой период. Кроме того, работа ведется в основном в традиционной парадигме, недостаточно используются возможности личностно-ориентированной субъектной педагогики, не применяется дифференцированный подход в обучении, почти не учитывается специфика образования взрослых. Поэтому в связи с переходом нановые образовательные стандарты, возникла необходимость переподготовки работников образования, в том числе и учителей математики. The theoretical analysis of the researched gives grounds to assert that at present in the system of increasing qualifications of educators there are no technologies that provide constant interaction with the teacher. Work in progress mostly in the traditional paradigm, underutilized the possibilities of personality-oriented subject pedagogy, not a differentiated approach to teaching is used, almost no the specifics of adult education are taken into account. Therefore, in connection with the transition to new educational standards, there was a need for retraining educators, including mathematics teachers.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення науково-дослідної практики магістрантів спеціальності «014.04 Середня освіта (математика)»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Жерновникова, О. А.; Дейниченко, Г. В.; Дейніченко, Т. І.Методичні матеріали призначено для супроводу проходження здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня науково-дослідної практики в закладах вищої педагогічної освіти. У методичних рекомендаціях наведено програму практики, висвітлено вимоги до оформлення звітної документації, подано зразки звітних документів з виконання завдань практики тощо. Призначено для викладачів та магістрантів педагогічних ЗВО. The methodical materials are intended to accompany the students of higher education at the second (master's) level of scientific research practice in institutions of higher pedagogical education. The methodical recommendations provide the practice program, highlight the requirements for drawing up report documentation, provide samples of report documents on the performance of practice tasks, etc. Intended for teachers and master's students of pedagogical higher education institutions.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення науково-дослідної практики магістрантів спеціальності «014.04 Середня освіта (математика)»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-17) Жерновникова, О. А.; Дейниченко, Г. В.; Дейніченко, Т. І.; Чібісов, О. Д.; Штонда, О. Г.Методичні матеріали призначено для супроводу проходження здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня науково-дослідної практики в закладах вищої педагогічної освіти. У методичних рекомендаціях наведено програму практики, висвітлено вимоги до оформлення звітної документації, подано зразки звітних документів з виконання завдань практики тощо. Призначено для викладачів та магістрантів педагогічних ЗВО. The methodical materials are intended to accompany the students of higher education at the second (master's) level of scientific research practice in institutions of higher pedagogical education. The methodical recommendations provide the practice program, highlight the requirements for drawing up report documentation, provide samples of report documents on the performance of practice tasks, etc. Intended for teachers and master's students of pedagogical higher education institutions.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення практик здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня навчання спеціальності «014.04 Середня освіта (математика)»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Жерновникова, О. А.; Кін, О. М.; Масич, В. В.; Кабанська, Г. А.; Остапенко, Л. П.; Дейниченко, Г. В.; Дейніченко, Т. І.; Сіра, І. Т.; Штонда, О. Г.Методичні матеріали призначено для супроводу проходження здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня педагогічних університетів таких видів практик як науково-дослідна та педагогічна практика в закладах профільної та спеціалізованої середньої освіти. У методичних рекомендаціях наведено програми практик, висвітлено вимоги до оформлення звітної документації, подано зразки звітних документів з виконання завдань практик тощо. Призначено для викладачів та магістрантів педагогічних ЗВО, учителів-практиків. The methodical materials are intended to accompany the students of higher education of the second (master's) level of pedagogical universities in such types of practices as scientific research and pedagogical practice in specialized and specialized secondary education institutions. In the methodological recommendations, practice programs are given, the requirements for the preparation of reporting documentation are highlighted, samples of reporting documents on the performance of practice tasks, etc. are provided. Intended for teachers and master's students of pedagogical universities, practicing teachers.
- ДокументМетодичні рекомендації щодо підготовки кваліфікаційних магістерських робіт зі спеціальності «014 Середня освіта (Математика)»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Жерновникова, О. А.Кваліфікаційна магістерська робота зі спеціальності «014 Середня освіта (Математика)» – це комплексне, об’ємне навчально-наукове дослідження, яке передбачає творчий підхід здобувача освіти до опрацювання його змісту і ретельність, грамотність оформлення. Здобувач, готуючи магістерську роботу, систематизує, поглиблює і закріплює знання, отримані в процесі навчання. Виявлений ступінь засвоєння ним теоретичного матеріалу оцінюється за 100-бальною шкалою. За рівнем виконання магістерської роботи і результатами її захисту робиться висновок про засвоєння здобувачем освіти знань із дисципліни, що виявляється у відповідній оцінці. Qualification Master's Work in the specialty "014 Secondary Education (Mathematics)" is a comprehensive, three-dimensional educational and scientific research, which provides a creative approach of the applicant for education to process its content and diligence, literacy. The applicant, when preparing a master's work, systematizes, deepens and consolidates the knowledge gained in the learning process. The degree of assimilation of theoretical material is evaluated on a 100-point scale. The level of performance of the master's work and the results of its protection draws a conclusion on the assimilation of the knowledge of education in the discipline, which is manifested in the corresponding assessment.
- ДокументМОБІЛЬНЕ НАВЧАННЯ (M–LEARNING) ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ВНЗ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Оцалюк, К. О.; Жерновникова, О. А.В статті висвітлена тема мобільного навчання (М-Learning) як сучасного методу викладання математики у педагогічному вищому навчальному закладі. Мобільне навчання – діяльність, яка забезпечує найпродуктивніший обмін інформацією між викладачами та студентами при вивченні математичних дисциплін у педагогічному вищому навчальному закладі і здійснюється за допомогою компактних, портативних мобільних пристроїв зв’язку з метою підтримки, полегшення, а також забезпечення доступності навчання, це сучасний метод викладання математики у педагогічному ВНЗ, що ґрунтується на інтенсивному застосуванні сучасних мобільних засобів та технологій. В статье освещена тема мобильного обучения (М-Learning) как современного метода преподавания математики в педагогическом вузе. Мобильное обучение – деятельность, которая обеспечивает более продуктивный обмен информацией между преподавателями и студентами при изучении математических дисциплин в педагогическом вузе и осуществляется с помощью компактных, портативных мобильных устройств связи в целях поддержки, облегчения, а также обеспечения доступности обучения, это современный метод преподавания математики в педагогическом вузе, основанный на интенсивном применении современных мобильных средств и технологий.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »