Перегляд за Автор "Діхтяр, К. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання засобів наочності при навчанні англійської мови в умовах дистанційної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Діхтяр, К. М.; Єгорова, О. В.В статті розглянуто використання засобів наочності при навчанні англійської мови в умовах дистанційної освіти, розкрито суть дистанційного навчання та визначені основні напрями модернізації системи освіти. Використання засобів наочності при навчанні англійській мові є важливою та ефективною передумовою для оволодіння здобувачами знань іноземною мовою та може реалізуватись за допомогою різноманітних технологічних інструментів, що перетворюють дистанційний навчальний процес на цікаву та, головне, ефективну для навчання взаємодію з викладачем, іншими здобувачами та новітніми технологіями. The article considers the use of visual aids in teaching English language in the conditions of distance learning, reveals the essence of distance learning and identifies the main directions of modernization of educational system. The use of visual aids in English language teaching is an important and effective prerequisite for students' mastering of a foreign language and can be implemented with the help of various technological tools transforming a distance learning process into an interesting and, most importantly, effective for learning interaction with a teacher, other applicants and the latest technologies.
- ДокументРОЛЬ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК У ШКОЛЯРІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ ЗА УМОВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Діхтяр, К. М.Магістерська робота на тему «Роль наочності на уроках англійської мови у процесі формування граматичних навичок школярів середніх класів за умов дистанційного навчання» була виконана через необхідність поглибити знання з методики викладання англійскої мови. Метою і завданням цієї роботи є аналіз досліджень, науково-педагогічної літератури та виявлення ефективності використання засобів наочності для формування граматичних навичок в учнів середніх класів на уроках англійської мови за умов дистанційного навчання. The master's thesis on the topic "The role of visuals in English language lessons in the process of forming grammar skills in secondary school students while distance learning" was carried out due to the need to deepen knowledge of English teaching methods. The thesis is aimed at the revealing the effectiveness of using visual aids in order to form grammar skills in English language lessons in secondary school students while distance learning.