Перегляд за Автор "Ду, Фенін"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Ду, ФенінУ статті розглядаються актуальні проблеми формування цифрової культури майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах КНР. Аналізуються ефективні засоби та методи, які сприяють розвитку цифрових навичок та вмінь майбутніх педагогів. Автори пропонують модель формування цифрової культури, яка інтегрує теоретичні знання, практичні навички та використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. The article examines the current problems of forming the digital culture of future primary school teachers in pedagogical colleges of the People's Republic of China. Effective means and methods that contribute to the development of digital skills and abilities of future teachers are analyzed. The authors propose a model of digital culture formation that integrates theoretical knowledge, practical skills and the use of modern information and communication technologies.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Ду, ФенінУ статті досліджено використання цифрових інструментів та ресурсів в навчально-виховному процесі. Формування цифрової культури майбутніх учителів початкових класів в педагогічних коледжах КНР потребує використання інноваційних засобів. Зазначено, що використання інноваційних засобів повинно ґрунтуватися на дидактичних принципах та відповідати віковим особливостям учнів. Формування цифрової культури майбутніх учителів початкових класів в педагогічних коледжах КНР є важливою умовою підготовки кваліфікованих фахівців, які зможуть ефективно використовувати цифрові технології в навчально-виховному процесі. The article examines the use of digital tools and resources in the educational process. The formation of the digital culture of future primary school teachers in pedagogical colleges of the People's Republic of China requires the use of innovative means. It is noted that the use of innovative means should be based on didactic principles and correspond to the age characteristics of students. Formation of the digital culture of future primary school teachers in pedagogical colleges of the People's Republic of China is an important condition for the training of qualified specialists who will be able to effectively use digital technologies in the educational process.