Перегляд за Автор "Долобовська, М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2024-05-09) Макар, Л.; Долобовська, М.У статті висвітлено основні проблеми і особливості соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти, наголошено на важливості врахування індивідуально-типологічних характеристик дітей з особливими освітніми потребами в означеному процесі. Соціальна адаптація – це засіб захисту особистості, за допомогою якого послаблюються або усуваються внутрішня психологічна напруга, тривожність, дестабілізаційні стани, що виникли у людини при взаємодії її з іншими людьми та суспільством в цілому. Зазначено, що необхідною умовою організації успішного навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти є створення адаптивного середовища, що дозволяє забезпечити їх особистісну самореалізацію в освітній установі. The article highlights the main problems and features of social adaptation of children with special educational needs in institutions of general secondary education, emphasizes the importance of taking into account the individual and typological characteristics of children with special educational needs in this process. Social adaptation is a means of personal protection, with the help of which internal psychological tension, anxiety, and destabilizing states that arose in a person during his interaction with other people and society as a whole are weakened or eliminated. It is noted that a necessary condition for the organization of successful education and upbringing of children with special educational needs in institutions of general secondary education is the creation of an adaptive environment that allows for their personal self-realization in an educational institution.