Перегляд за Автор "Доброскок, І. І."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМатематична грамотність – сучасний орієнтир розвитку освіти за результатами міжнародного дослідження PISA (досвід Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди та університету Григорія Сковороди в Переяславі)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-10-28) Жерновникова, О. А.; Доброскок, І. І.; Цись, Я. В.В статті розглянуто математичну грамотність студентів. Виклики сучасного світу, що стрімко змінюється, вимагають не лише формування системи знань, умінь та навичок від сучасного здобувача освіти, але й розвитку математичної грамотності – здатності використовувати ці знання, уміння та навички для розв’язання життєвих ситуацій. Дієвою процедурою виміру якості освіти є міжнародна програма з оцінки освітніх досягнень учнів PISA. The article looks at students' mathematical literacy. The challenges of the rapidly changing modern world demand not only the formation of a system of knowledge, abilities and skills from a modern student of education, but also the development of mathematical literacy - the ability to use these knowledge, skills and abilities to solve life situations. Active the procedure for measuring the quality of education is the international program for assessing the educational achievements of students, PISA.