Перегляд за Автор "Добрик, Д. К."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ НАОЧНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ В КУРСІ МАТЕМАТИКИ 10 КЛАСУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Простакова, Ю. С.; Добрик, Д. К.У статті розглянуто засоби візуалізації навчального матеріалу, які можуть бути використані на уроках математики при вивченні теми «Тригонометричні функції». Представлено рекомендації щодо використання засобів ІКТ для підвищення наочності, спрощення сприйняття теоретичного матеріалу. The article considers usage of visualization tools, to increase clarity, simplify the perception of theoretical material in mathematics lessons, when studying the topic «Trigonometric functions».There are presented some Examples of partial implementation using ICT tools.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІКТ ПРИ ВИВЧЕННІ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Добрик, Д. К.У досліджені розглянуто можливі способи використання ІКТ при вивченні теми «Тригонометричні функції» в базовій школі, визначено їх форми, типи, види та цифрові інструменти для реалізації. In the study exams the possible ways of using ICT during laerning of the topic "Trigonometric functions" in the basic school. It is considered forms, types, types and digital tools for their implementation.
- ДокументВІДЕОФАЙЛИ ДЛЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ПОНЯТТЯ «ІРРАЦІОНАЛЬНЕ ЧИСЛО»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Добрик, Д. К.; Вітковська, О. І.; Яловега, І. Г.Поняття «ірраціональне число» є досить складним для опанування учнями середньої школи. Наведені означення в шкільних підручниках часто зводяться лише до форми запису ірраціонального числа, не розкриваючи його ознак, суть поняття залишається недоговореною. Відмінність у визначенні «ірраціонального числа» в різних підручниках також вносить свої недоліки в вивченні цього поняття. Пропонується за допомогою створення коротких відео-фалів візуалізувати навчальний матеріал для введення поняття «ірраціональне число». It is hard to understand the concept of irrational numbers for pupils of the secondary school. Definitions, that are given in the text-books, do not reveal the essence enough, because they often mean just a writing form, that does not reveal irrational number’s characteristics. These definitions also are not structured enough, and it also brings in some flaws to the process of studying. We are offering to create a video, that will help to present a theme «irrational numbers», by visualising educational material.
- ДокументНЕГАТИВНІ НАСЛІДКИ ЗОВНІШНЬОЇ ТРУДОВОЇ МІГРАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Добрик, Д. К.Стаття присвячена проблемі трудової міграції населення України. Розкрито негативні наслідки зовнішньої трудової міграції. The article is devoted to the problem of labor migration of the population of Ukraine. The negative consequences of foreign labor migration are revealed.