Перегляд за Автор "Деговець, А. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 6 КЛАСІВ ЗАСОБАМИ РИТМІЧНИХ ВПРАВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Деговець, А. А.Актуальність. Сучасний підхід до фізичного виховання підлітків вимагає ефективних методик, що стимулюють розвиток їх фізичних якостей і сприяють здоровому способу життя. Уроки з використанням ритмічних вправ підходять для цієї мети, адже вони позитивно впливають на фізичний розвиток, сприяють підвищенню мотивації та емоційного настрою учнів. Мета: дослідити ефективність використання ритмічних вправ для розвитку фізичних здібностей учнів 6 класів на уроках фізичної культури. Матеріал і методи. Учасники: у дослідженні брали участь 28 учнів 6 класу, поділені на експериментальну (n=14) та контрольну (n=14) групи. Методи дослідження: включали аналіз літератури, анкетування, педагогічне спостереження, експериментальні методи оцінки фізичних здібностей та математичну обробку результатів. Результати. Виявлено, що застосування ритмічних вправ сприяє покращенню координації, гнучкості та сили, що підтверджується зростанням показників фізичної підготовленості учнів експериментальної групи порівняно з контрольною. Висновки. Програма ритмічних вправ є ефективною методикою для підвищення фізичних здібностей учнів середнього шкільного віку та може бути рекомендована для шкільних уроків фізичної культури. Topicality. The modern approach to physical education for adolescents requires effective methods that stimulate the development of their physical abilities and promote a healthy lifestyle. Lessons incorporating rhythmic exercises are well-suited for this purpose, as they positively impact physical development, enhancing students' motivation and emotional engagement. Purpose: To investigate the effectiveness of using rhythmic exercises to develop the physical abilities of 6th-grade students during physical education lessons. Material and methods. Participants: The study involved 28 sixth-grade students, divided into experimental(n-14) and control (n=14)groups. Research methods: іncluded literature review, surveys, pedagogical observations, experimental methods for assessing physical abilities and statistical processing of results. The results. It was found that the use of rhythmic exercises contributes to improvements in coordination, flexibility, and strength, as evidenced by the growth in physical fitness indicators among students in the experimental group compared to the control group. Conclusions. The rhythmic exercise program is an effective method for enhancing the physical abilities of middle school students and can be recommended for physical education classes.
- ДокументРОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ЗАСОБАМИ РИТМІЧНИХ ВПРАВ(Харківський національний медичний університет, 2024-11-14) Деговець, А. А.; Кривенцова, І. В.У статті проаналізовано вплив ритміки на фізичний розвиток школярів, описано найбільш ефективні способи застосування ритміки в освітньому процесі. Ритмічні вправи позитивно впливають на емоційний стан. Учні стають стійкішими до психологічного стресу. Групові заняття ритмічною гімнастикою зміцнюють командний дух і соціальні зв’язки між учнями, що позитивно позначається на їхньому загальному емоційному стані. Ритмічні вправи можуть стати важливим компонентом фізичного виховання, а їхнє детальне вивчення здатне значно поліпшити фізичний і психологічний розвиток школярів. The article analyzes the impact of rhythms on the physical development of schoolchildren, describes the most effective ways of using rhythms in the educational process. Rhythmic exercises have a positive effect on the emotional state. Students become more resistant to psychological stress. Group classes in rhythmic gymnastics strengthen team spirit and social ties between students, which positively affects their general emotional state. Rhythmic exercises can become an important component of physical education, and their detailed study can significantly improve the physical and psychological development of schoolchildren.