Перегляд за Автор "Гуріна, Т. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання методики "Діагностика розумового розвитку дітей раннього віку" для діагностики інтелектуальних порушень у дітей в системі раннього втручання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Гуріна, Т. О.В статті досліджено діагностику інтелектуальних порушень у дітей другого та третього років життя, встановлення показників, критеріїв та рівня сформованості відповідного показнику у даної нозології дітей. У якості діагностичного інструментарію запропонована методика «Діагностика розумового розвитку дітей раннього віку», у якій для виявлення рівня розвитку пізнавальних процесів передбачена низка завдань, яка є дієвою та простою у використанні, тому може бути застосована в програмі раннього втручання для створення оптимального педагогичного маршруту для кожної дитини. Це дасть змогу забезпечити індивідуальний психолого-педагогічний супровід дитини, що відповідає його психофізичним особливостям. Результати психолого-педагогічного вивчення дітей за допомогою запропонованої діагностичної методики є орієнтирами для визначення змісту та організаційних форм психолого-педагогічної допомоги у тих випадках, коли дитина потребує її. Методика є зручною у використанні, зокрема вдома, при додаткових заняттях батьків з дітьми. The article investigates the diagnosis of intellectual disorders in children of the second and third years of life, the establishment of indicators, criteria and the level of formation of the corresponding indicator in this nosology of children. The following methods are proposed as diagnostic tools "Diagnostics of mental development of young children", in which to identify the level of development of cognitive processes provides a number of tasks, which is effective and easy to use, therefore it can be used in the early intervention program to create optimal pedagogical route for each child. This will allow to provide individual psychological and pedagogical support for the child, which corresponding to his/her psychophysical peculiarities. The results of psychological and pedagogical study of children using the proposed diagnostic methodology are guidelines for determining the content and organizational forms of psychological and pedagogical assistance in cases when the child needs it. The methodology is convenient in use, in particular at home, during additional classes of parents with children.
- ДокументМетоди діагностики інтелектуальних порушень дітей в системі раннього втручання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Гуріна, Т. О.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз психологопедагогічних засад розумового розвитку дитини. Розглянути теоретичні положення методів ранньої діагностики інтелектуальних порушень у дітей в системі раннього втручання Розкрити основні поняття та складові цієї теми. Теоретично обґрунтовано та показано ефективність використання методів діагностики розумового розвитку дітей раннього вику, для виявлення інтелектуальних порушень у дітей третього року життя в умовах програми раннього втручання. In the qualification work, a theoretical analysis of the psycho-pedagogical principles of mental development of children was carried out. To consider the theoretical provisions of the methods of early diagnosis of intellectual disorders in children in the system of early intervention. To reveal the main concepts and components of this topic. The effectiveness of the use of diagnostic methods for the mental development of children of early age to detect intellectual disorders in children of the third year of life in the conditions of the early intervention program is theoretically substantiated and shown.
- ДокументРОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ У НАПРЯМІ ВИВЧЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Гуріна, Т. О.У публікації розглянуто диференціальну діагностику, яка спрямована на визначення типу порушеного розвитку, саме за її результатами визначається напрямок навчання дитини та її організаційні форми. Одним з основоположних принципів диференціальної діагностики є принцип комплексного дослідження розвитку дитини. Всебічне та глибоке дослідження включає перевірку збереження та стану слухової функції, вібраційної чутливості, зорового аналізатора, мови, рухової сфери, сенсорних та інтелектуальних процесів, спостереження за поведінкою. The publication describes differential diagnostics, which is aimed at determining the type of developmental disorder. developmental disorder, which determines the direction of the child's education and its organisational forms. One of the fundamental principles of differential diagnosis is the principle of a comprehensive study of a child's development. A comprehensive and in-depth study includes checking the preservation and condition of hearing function, vibration sensitivity, visual analyser, speech, motor skills, sensory and intellectual processes, and observation of behaviour.